Årh.. Så er listen nede på få ting vi mangler, det eneste store er legetæppe og puslebord, ellers er det små ting som overtøj og stof bleer, men noget kan vel også komme når hun er kommet til verden!
Glæder mig såå meget til at stå med min lille prinsesse i hænderne. Kan slet ikke beskrive følelserne jeg har i kroppen! Synes der er kort tid til de ting der skal købes, men alligevel er der såå længe til jeg har hende i mine arme. Det er svært at forklare.

Ellers har jeg det fint, jeg kan passe 3 trøjer kun, men er for nærrig til at købe nyt når der er så kort tid tilbage.

Endte dog på hospitalet da jeg synes jeg ikke havde mærket hende rigtigt i 2 dage, men alt var fint og der vejede hun knap 1300 gram og havde vendt sig rigtigt!!!! (bliv endelig liggende sådan min skat).

Jeg skal tage det med ro, og vide at det er okay at jeg ikke har ALT købt ind (ting som suttekæder, overtøj til hun er 3 måneder gammel osv), men jeg skal have skaffet mig nogle amme bh'er gik det op for mig forleden! Ha ha

Lige en lille opdatering og et billede herfra.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld