Smidt ud - indskud kommune ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.846 visninger
11 svar
9 synes godt om
10. august 2014

Anonym trådstarter

Jeg er blevet smidt ud af kæresten(eks) nu. Det ar hans lejlighed på kontrakt osv. Er hos noget familie pt. Men nogle der ved om kommunen kan hjælpe med indskud, skylder dem ca. 3000 for vores gamle lejlighedsindskud. Er ved at betale tilbage. Men står ret og sagt på gaden som gravid. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Jeg er blevet smidt ud af kæresten(eks) nu. Det ar hans lejlighed på kontrakt osv. Er hos noget familie pt. Men nogle der ved om kommunen kan hjælpe med indskud, skylder dem ca. 3000 for vores gamle lejlighedsindskud. Er ved at betale tilbage. Men står ret og sagt på gaden som gravid. 

De vil IKKE hjælpe hvis du har restgæld ved dem desværre...

derudover skal du i banken og spørge om lån, og får du afslag kan du så tag på kommunen.. men desværre kan du ikke få hjælp til ny hvis du skylder i forvejen...

Anmeld

10. august 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

Det lyder altså ikke rimeligt at det er din indskudsgæld men det er din eks kærestes lejlighed, hvordan kan det hænge sammen?

ellers så lyder han da som et pragteksemplar af en mand, måske skal du være glad for at komme af med den røv

held og lykke med din og babys fremtid

Monica

Anmeld

10. august 2014

Frk_Louise

stjernehimmel skriver:

De vil IKKE hjælpe hvis du har restgæld ved dem desværre...

derudover skal du i banken og spørge om lån, og får du afslag kan du så tag på kommunen.. men desværre kan du ikke få hjælp til ny hvis du skylder i forvejen...

Jeg kender flere, der har fået lov til at låne selvom de allerede skylder for et andet indskud.. Så det kommer nok an på hvilken kommune, man bor i 

Anmeld

10. august 2014

Anonym trådstarter

Det er for en gammel lejlighed vi havde. Men jeg står jo ret og sagt på gaden. Så skal de vel hjælpe. Min bank har sagt nej til at låne desværre. 

Anmeld

10. august 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Allerførste og allerbedste råd er at imorgen ringer du og beder om at snakke med din sagsbehandler

ALLE har en uanset om de får deres penge fra alm lønindkomst eller udbetaling fra UdbetalingDanmark (I gamle dage kommunen)...

Bed om at din nuværende gæld overgår til SKAT til afdragelse...

Så kan du (så vidt jeg husker) godt søge og få godkendt et nyt lån hos kommunen...

Og hvis du er på overførselsindkomst er det frivilligt om man vil afdrage på gælden eller ej med fast månedligt beløb... og hvis man vælger ikke at afdrage så vil de tage pengene hvis man får restskat tilbage... og ellers venter den bare på man får en højere indtægt...

Anmeld

10. august 2014

SandraXOXO

Anonym skriver:

Det er for en gammel lejlighed vi havde. Men jeg står jo ret og sagt på gaden. Så skal de vel hjælpe. Min bank har sagt nej til at låne desværre. 

De skal ikke hjælpe. Min søster står i det. Hun blev bedt om at ta på krisecenter. Nu bor hun hist og pist hos familie imens hun spare op ikke for at male fanden på væggen. Men at man er gravid og smidt ud, betyder ikke at man får hjælp.

Anmeld

10. august 2014

Havfruen

Anonym skriver:

En rigtig lorte-situation

Kommunene kan ikke hjælpe når du har lån til indskud i forvejen. Sådan er lovgivningen...desværre. 

Du kan prøve at søge om en enkeltydelse i stedet for. 

Held og lykke 

Anmeld

10. august 2014

årgang84

Profilbillede for årgang84

Kan du ikke låne evt de 3000 andet sted bank el. Familie så du er nulstillet der. Så er dine muligheder måske bedre. 

Rigtig kedelig situation at stå i især hvis afgørelsen står og falder på så lille en gæld. 

Anmeld

10. august 2014

Anonym trådstarter

Banken vil slet ikke på noget måde. Og min familie har desværre ikke mulighed for det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.