Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.761 visninger
14 svar
1 synes godt om
10. august 2014

Anonym trådstarter

Hej. Alle jer der ikke har odder eller emmaljunga hvilken barnevogn har i? Fortæl gerne alle fordele og ulemper ved den.
Jeg så den test i tv'et den anden dag og Trille og Brio har en barnevogn der ligger på top 3.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2014

Bshizzle

Vi har en Basson (den på billedet). 

Vi har/er super glad for den! 

Både fordi den har langt liggemål, flot design og har holdt i regn og vind 

Den har en lille komme indvendig, "forhæng" som man lyner på så den næsten lukker foran (svært at forklare..) og så er den super nem at slå sammen ud vejer ik så meget (i forhold til den ældre vogn jeg havde til den store dreng). 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. august 2014

Mor1986

Anonym skriver:

Hej. Alle jer der ikke har odder eller emmaljunga hvilken barnevogn har i? Fortæl gerne alle fordele og ulemper ved den.
Jeg så den test i tv'et den anden dag og Trille og Brio har en barnevogn der ligger på top 3.

Lige nu har vi emmaljunga men vi starteE ud med trille. Men jeg synes den var elendig. Stellet blev hurtigt slapt og hang. Og så knirkede den helt vildt. Vi skiftede da der kom svamp i bunden. Det var en træ bund. 

Anmeld

10. august 2014

anonym37

Anonym skriver:

Sørens det glemte vi og se ved du om det bliver sendt igen 

Anmeld

10. august 2014

Anonym trådstarter

anonym37 skriver:

Sørens det glemte vi og se ved du om det bliver sendt igen 

Tak for jeres svar
http://www.dr.dk/tv/se/forbrugertesten/forbrugerte sten-2-4

Anmeld

10. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har rn brio kompakt, som køre på barn nr 2. Den er 6 år gammel og vi har været super glade for den.

Elsker at den ik vejer ret meget, er nem at klappe sammen og at den har punkterfri hjul.

Den havde lidt problemer i starten, hvor kassen gik løs og solskærme's dimsen knækkede i småstykker. Vi reklamerede på den, fik tingene ordnet uden problemer, og har ik haft problemer med den siden. Vh stine

Anmeld

10. august 2014

anonym37

Anonym skriver:

Tak for jeres svar
http://www.dr.dk/tv/se/forbrugertesten/forbrugerte sten-2-4

Mange tak

Anmeld

10. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi har en teutonia monsun S. Den første rigtige barnevogn med drejehjul, siden har de andre mærker efterlignet  Hehe. 

Den er fra 2010, først brugt af en dreng i 9mdr, derefter har vi haft den til vores dreng i snart 3år og lillesøster skal arve den. 

God kvali, den fejler intet andet end små kosmetiske ting som er selvforskyldt når vi har flået den ind og ud af biler  

Ulempen er at stellet fylder en del i sammenklappet tilstand, så hvis man ikke har stationcar eller er interesseret i at have det på trækket, så er det ikke vognen.  Men ellers har jeg intet dårligt at tilføje den kører rigtig godt, er ikke rusten og hænger ingen steder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. august 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Jeg har både en trille gigant og en emaljunga.

Super glad for begge??

Trille, der får du super meget for pengene.

Anmeld

10. august 2014

L&V

Vi har en scandia rikke mai. Den er super go. Dyb og lang kasse som bliver understøttet under hele kassen. Oki pris og masser af fine finesser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.