Den kære nervøsitet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
12 svar
4 synes godt om
10. august 2014

Maurasmussen

Hej.

i torsdag var jeg til en ts 10+4, alt så perfekt ud og indtil videre ser nakkefolden helt normal ud. Jeg skal til nf d. 18..

efter vores ts var jeg helt rolig, men nu har frygten for et dødt foster til nf ramt mig igen.. Der er så laaaang tid til d. 18. Hvad gør i for at holde nervøsiteten væk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2014

Sunsmile

Maurasmussen skriver:

Hej.

i torsdag var jeg til en ts 10+4, alt så perfekt ud og indtil videre ser nakkefolden helt normal ud. Jeg skal til nf d. 18..

efter vores ts var jeg helt rolig, men nu har frygten for et dødt foster til nf ramt mig igen.. Der er så laaaang tid til d. 18. Hvad gør i for at holde nervøsiteten væk?

Tag det roligt, så lang tid er der altså heller ikke til d. 18/8, det bliver jo også dyrt for dig hvis du skal til scanning hver uge.
Der er jo ingenting man kan gøre hverken fra eller til, naturen går sin gang, og der er jo en stor chance for at din baby har det fint d. 18. hvis den har det godt nu
Held og lykke med det hele Er spændt på at høre hvordan din NF scanning er gået

Anmeld

10. august 2014

anonym37

Maurasmussen skriver:

Hej.

Jeg havde det lige sådan men ro på, det har jeg lært var til nf i fredags og alt var perfekt hos vores lille bebs fantastisk så selvfølgelig er jeres lille bebs også i tip top 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. august 2014

Havfruen

Maurasmussen skriver:

Hej.

Ej hvor sjovt! Vi to er præcis lige langt. Og vi skal også til nf næste mandag den 18. 

Du er ikk den eneste der er nervøs! Det kan jeg godt love dig! Jeg er os rigtig nervøs! Min kæreste er ved at sk*de grønne grise! Men vi forsøger at berolige hinanden og tænke positivt. Vi har intet at være nervøse for. Vi har aldrig stået i denne situation sammen før. Det er en ønske-reje der ligger i min mave...og den her scanning skal bare overståes, så vi ved at alt er som det skal være. Og så kan vi ENDELIG også få fortalt det til min 5 årige datter 

Anmeld

11. august 2014

Maurasmussen

Er hvor hyggeligt. Glæder mig til at høre om din nf

Anmeld

11. august 2014

Maurasmussen

anonym37 skriver:

Jeg havde det lige sådan men ro på, det har jeg lært var til nf i fredags og alt var perfekt hos vores lille bebs fantastisk så selvfølgelig er jeres lille bebs også i tip top 

Stort tillykke hvor er det en skøn lille bebs i venter jer

Anmeld

11. august 2014

anonym37

Maurasmussen skriver:

Stort tillykke hvor er det en skøn lille bebs i venter jer

Det er vildt og så skønt at vi venter en lille bebs

Anmeld

11. august 2014

Hullabullabulla

anonym37 skriver:

Bare lige til orientering: til cpr nr kan ses på billedet!

Anmeld

11. august 2014

anonym37

Britt88 skriver:

Bare lige til orientering: til cpr nr kan ses på billedet!

Ah tak, ups 

Anmeld

18. august 2014

Maurasmussen

Havfruen skriver:

Ej hvor sjovt! Vi to er præcis lige langt. Og vi skal også til nf næste mandag den 18. 

Du er ikk den eneste der er nervøs! Det kan jeg godt love dig! Jeg er os rigtig nervøs! Min kæreste er ved at sk*de grønne grise! Men vi forsøger at berolige hinanden og tænke positivt. Vi har intet at være nervøse for. Vi har aldrig stået i denne situation sammen før. Det er en ønske-reje der ligger i min mave...og den her scanning skal bare overståes, så vi ved at alt er som det skal være. Og så kan vi ENDELIG også få fortalt det til min 5 årige datter 

Hvordan gik din nf?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.