Vores dreng er afhængig af mor og fars arm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. august 2014

christinak

Ja overskriften lyder lidt mærkeligt, men det er hvad vi oplever herhjemme. Vores dreng på 2 år er dybt afhængig af at få lov til at sidde og nusse vores arm. Det er specielt når han skal sove men jeg har lagt mærke til det også er i dagligdagen nu og når vi køre bil. Han kør hans hånd op og ned af vores arm, mens vi putter ham, han siger arm og forventer så at han for lov at nusse vores arm, og jeg er ved at blive en smule træt af det. Han er en meget glad dreng og leger godt med alle, hans dp mor siger også han trives godt der. Så jeg prøver nu at søge råd om der er andre der har prøvet noget lign og evt løsninger på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2014

GUSO

christinak skriver:

Ja overskriften lyder lidt mærkeligt, men det er hvad vi oplever herhjemme. Vores dreng på 2 år er dybt afhængig af at få lov til at sidde og nusse vores arm. Det er specielt når han skal sove men jeg har lagt mærke til det også er i dagligdagen nu og når vi køre bil. Han kør hans hånd op og ned af vores arm, mens vi putter ham, han siger arm og forventer så at han for lov at nusse vores arm, og jeg er ved at blive en smule træt af det. Han er en meget glad dreng og leger godt med alle, hans dp mor siger også han trives godt der. Så jeg prøver nu at søge råd om der er andre der har prøvet noget lign og evt løsninger på det

Det kunne have været mig der oprettede dette indlæg, har en dreng på 1 år 11 mdr der gør nøjagtig det samme virkelig træls har ingen råd men håber da andre har

Anmeld

10. august 2014

christinak

GUSO skriver:

Det kunne have været mig der oprettede dette indlæg, har en dreng på 1 år 11 mdr der gør nøjagtig det samme virkelig træls har ingen råd men håber da andre har

Forstår ikke hvor behovet kommer fra, vi krammer og nusser meget om dagen og det er efterhånden en dårlig vane for ham

Anmeld

10. august 2014

Mor til Ella

christinak skriver:

Ella gjorde noget ligende.

Hun ville bare pille under neglene, fra hun var helt lille, det gjorde ondt, og var enlig bare træls

Det var mest når vi puttede, der stoppede ikke før jeg stoppede med at holde i hånd.

Så tror i bliver nød til at han ikke får lov, hvis i ikke vil have det, det et jo noget tryghed, så evt erstat det med noget andet.

Anmeld

10. august 2014

2babygirls

christinak skriver:

Min datter på halvandet vil også nuldre og holde vores fingre. Sådan har det været siden spæd. Det er hendes tryghed mere end sutten. Pænt træls når man kører bil og blodomløbet lige så stiller stopper når man sidder akavet.

Anmeld

10. august 2014

sne190810

Uha, jeg havde også sådan et behov som lille.

Jeg klikkede negle (helst på andre) eller kørte neglene frem og tilbage mod hinanden. Jeg gjorde det på alle der gad og dem der puttede mig.

Jeg kan vitterligt stadig huske følelsen af salighed/tryghed/veltilpasset når jeg gjorde det, kan endda også huske at min far havde gode negle at klikke med fordi de var lidt tykkere end feks min mors kvindenegle.

Jeg ved min mor og far (og resten af familien) syntes det var liiiidt irriterende og belastende, men de gjorde det alligevel. Jeg har ingen ide om hvorfor jeg havde det behov, gjorde det primært når jeg også havde min sut i munden (og ja, jeg brugte sut til jeg var lidt for gammel til hvd man måske ville syntes idag :p )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.