Ja det gik lige pludseligt virkelig op for mig, hvor taet jeg rent faktisk er paa terminen nu... Jeg har selvfoelgelig godt vaeret klar over det indtil nu

Men jeg ved ikke, idag kom det bare lige pludseligt meget taettere paa saadan rent psykisk. Jeg er jo faktisk nu gaaet 1 uge laengere, end jeg gjorde med Marcus. Maaske det var den tanke, der pludseligt fik det hele til at virke meget taettere paa...
Taenk at jeg om max 3 uger sidder med en lille ny baby i armene...
Jeg er meget spaendt paa, hvornaar han vaelger at komme ud. For hver dag, jeg bliver ved med at vaere gravid fra nu af, er en stor sejr, for jeg vil gerne have, at hans foedselsdag kommer saa langt fra Marcus som muligt, saa de kan holde hver deres foedselsdag. Det kunne vaere lidt cool, hvis han blev foedt d. 9 sept, da hans foedselsdag saa vil hedde 09.09.09

Men saa langt over tid, faar jeg nok ikke lov at gaa. Her faar man kun lov til at gaa 1 uge over tid, inden man bliver sat igang, og jeg har termin d. 1.
En lille sjov ting er ioevrigt, at de hernede synes, at vi nordiske kvinder foeder nogle meget store boern!

Haha. De synes en baby paa 3500 g er stort...

- godt de saa ikke tog imod en bekendts dreng, som vejede omkr. 5000 g, da han blev foedt!

Knus Dorthe
Anmeld