Hækling på bestilling? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.842 visninger
10 svar
7 synes godt om
9. august 2014

Giraffen

Hej piger

Jeg ved overhovedet ikke om det er ok at melde det ud i det her forum, men nu tager jeg skisme chancen og bryder jeg regler beklager jeg på forhånd og sletter naturligvis indlægget igen

Sagen er den at jeg hækler, til den HELT store guldmedalje  Og nu har jeg vovet mig ud i den vilde blogverden, hvor jeg viser lidt af det frem, som jeg har lavet gennem tiden

Konceptet er så "hvis du gerne vil have hæklet noget sjovt og anderledes, som man ikke lige kan købe i butikkerne, så vil jeg gerne lave det" - derfor viser jeg primært de ting frem, som jeg selv har lavet uden opskrift eller hvor jeg har modificeret i en eller anden grad Dette for at vise hvor skills-niveauet cirka er (samt stilen)

SÅ derfor de damer   hvis nogen ku være fristet af sådan en mulighed, så kan I se et lille udpluk (der støt vokser, som tiden tillader at jeg lægger flere ting ind) af hæklerierne

Og her er blog-link så:

http://tossetmedgarn.blogspot.dk/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2014

MHB

Sikke nogle fine sager! Jeg står ikke lige og mangler noget men stor ros til dit fine håndarbejde  

Anmeld

9. august 2014

4kløver

Hvor er det fint det du laver. Den er sød den kanin du har fået lavet  

Anmeld

9. august 2014

FruStolpe

Giraffen skriver:

Hej piger

Jeg ved overhovedet ikke om det er ok at melde det ud i det her forum, men nu tager jeg skisme chancen og bryder jeg regler beklager jeg på forhånd og sletter naturligvis indlægget igen

Sagen er den at jeg hækler, til den HELT store guldmedalje  Og nu har jeg vovet mig ud i den vilde blogverden, hvor jeg viser lidt af det frem, som jeg har lavet gennem tiden

Konceptet er så "hvis du gerne vil have hæklet noget sjovt og anderledes, som man ikke lige kan købe i butikkerne, så vil jeg gerne lave det" - derfor viser jeg primært de ting frem, som jeg selv har lavet uden opskrift eller hvor jeg har modificeret i en eller anden grad Dette for at vise hvor skills-niveauet cirka er (samt stilen)

SÅ derfor de damer   hvis nogen ku være fristet af sådan en mulighed, så kan I se et lille udpluk (der støt vokser, som tiden tillader at jeg lægger flere ting ind) af hæklerierne

Og her er blog-link så:

http://tossetmedgarn.blogspot.dk/

Har du overvejet at lave sprutter? 

https://m.facebook.com/profile.php?id=428646157220155&_rdr

Det er et fantastisk formål og der sidder massere af mennesker som mig selv,  som gerne betaler garnet men som ikke kan hækle 

blot en tanke 

Anmeld

10. august 2014

Giraffen

MHB skriver:

Sikke nogle fine sager! Jeg står ikke lige og mangler noget men stor ros til dit fine håndarbejde  

Tak for den søde bemærkning

Anmeld

10. august 2014

Giraffen

4kløver skriver:

Hvor er det fint det du laver. Den er sød den kanin du har fået lavet  

tak, den er jeg også rigtig stolt af

Anmeld

10. august 2014

Giraffen

FruStolpe skriver:

Har du overvejet at lave sprutter? 

https://m.facebook.com/profile.php?id=428646157220155&_rdr

Det er et fantastisk formål og der sidder massere af mennesker som mig selv,  som gerne betaler garnet men som ikke kan hækle 

blot en tanke 

jeg har lavet en håndfuld sprutter, men de der ti arme blir man lidt bims af i længden jeg elsker at lave ting uden opskrift, hvor det tager form undervejs, hvor man har et eller andet mål - men ikke hele tiden skal konsultere opskriften

Anmeld

10. august 2014

Kay

nej hvor er den hæklede dukke voksi pose bare fed  

Anmeld

10. august 2014

BA

Hvad med at hækle legemad, grøntsager, frugter, pizza etc. har set nogle hos en bekendt og det er bare så fint og unikt og børnene elsker det

Anmeld

10. august 2014

Giraffen

BA skriver:

Hvad med at hækle legemad, grøntsager, frugter, pizza etc. har set nogle hos en bekendt og det er bare så fint og unikt og børnene elsker det

Hej og tak for rådene :-) det er dog ikke inspiration som sådan jeg leder efter, da min datter slet ikke mangler - jeg vil gerne hækle specialbestillinger til andre, der står og mangler en unik eller sjov hæklet ting :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.