3 kager til weekenden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. august 2009

TbCp

For at jeg ikke skal få stress hvordan er det mon så smartest at gøre?

Jeg skal bruge to kager lørdag middag og 1 søndag middag.

Laver jeg fyld osv. torsdag aften- samler fredag middag/eftermiddag og pynter fredag aften? til de to lørdag

Og så evt. fyld til den søndag om fredagen - samler lørdag eftermiddag og pynter lørdag aften?

Kan det mon gå?

Og lige et spørgsmål til, hvis man nu vil lave en lidt speciel facon.... altså at kagen f.eks. skal have form af en hund eller lign. Skal jeg så samle kagen og lade den stå og trække... og så "hælde" den ud af formen senere og skære kagen til, eller skal der smørcreme el. andet på kagen inden jeg skærer den til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

linemus

Din tidsplan lyder vist ok. Du kan også samle alle tre fredag og vente med at pynte den sidste til lørdag aften. Så skal du ikke stresse sådan lørdag.

Ja, lad kagen trække i formen, skær den til og smør den op. I hvert fald hvis jeg har forstået dig rigtigt. Der er jo ingen pointe i at smøre kagen op, hvis du skærer det af igen

Anmeld

17. august 2009

TbCp

linemus skriver:

Din tidsplan lyder vist ok. Du kan også samle alle tre fredag og vente med at pynte den sidste til lørdag aften. Så skal du ikke stresse sådan lørdag.

Ja, lad kagen trække i formen, skær den til og smør den op. I hvert fald hvis jeg har forstået dig rigtigt. Der er jo ingen pointe i at smøre kagen op, hvis du skærer det af igen

Er den så stadig god nok til søndag hvis den sanles fredag?

Nå ja okay overvejede vist ikke lige mit sidste spørgsmål helt

Anmeld

17. august 2009

linemus

TbCp skriver:

Er den så stadig god nok til søndag hvis den sanles fredag?

Nå ja okay overvejede vist ikke lige mit sidste spørgsmål helt

Ja, hvis ikke endnu bedre Så kan den rigtig få lov at trække.

Anmeld

17. august 2009

TbCp

linemus skriver:

Ja, hvis ikke endnu bedre Så kan den rigtig få lov at trække.

Kanon!

Det bliver det så

Anmeld

17. august 2009

Tynen

Hvis du har noget stesolid på lager vil jeg anbefale at du gemmer det til lørdag.
Jeg skulle lave 4 kager til Stellas fødselsdag og JESUS!!! hvor var jeg tæt på at smide hele lortet i vasken flere gange og køre til Guldbageren istedet

Held og lykke med projektet!
Synes din tidsplan lyder fin

Anmeld

17. august 2009

TbCp

Tynen skriver:

Hvis du har noget stesolid på lager vil jeg anbefale at du gemmer det til lørdag.
Jeg skulle lave 4 kager til Stellas fødselsdag og JESUS!!! hvor var jeg tæt på at smide hele lortet i vasken flere gange og køre til Guldbageren istedet

Held og lykke med projektet!
Synes din tidsplan lyder fin

Hahahha

Det må jeg hellere få.... eller måske bare have en flaske vodka stående ved siden af.

Er dog mest bekymret for hvordan jeg får plads i køleskabet.... men så må jeg jo lige tømme aller sommersby' ud først

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.