Svangerskabsforgiftning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
5 svar
1 synes godt om
9. august 2014

Blop2

Nogen der kan fortælle mig hvordan man har/får det hvis man har svangerskabsforgiftning???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2014

Kløver

Blop2 skriver:

Nogen der kan fortælle mig hvordan man har/får det hvis man har svangerskabsforgiftning???

Jeg har haft det i alle 3 graviditeter. 

Mdr ved ikke helt hvorfor men hovedtegnet er forhøjet blodtryk, sekundære tegn er protein i urin og ødemer. 

Undertegn er trykkende hovedpine, uforklarlig uro, svimmelhed, pletter for øjnene, ondt i maven 

Anmeld

9. august 2014

Blop2

Maja84 skriver:

Jeg har haft det i alle 3 graviditeter. 

Mdr ved ikke helt hvorfor men hovedtegnet er forhøjet blodtryk, sekundære tegn er protein i urin og ødemer. 

Undertegn er trykkende hovedpine, uforklarlig uro, svimmelhed, pletter for øjnene, ondt i maven 

Mit blodtryk har været fint hele graviditeten, og jeg har nærmest heller ingen vand i kroppen.

Er bare utilpas idag. Tung i hovedet, lidt svimmel, kvalme og ondt i maven som om man skal på toilettet - det skal jeg bare ikke. 

Er 40+1

Anmeld

9. august 2014

Kløver

Blop2 skriver:

Mit blodtryk har været fint hele graviditeten, og jeg har nærmest heller ingen vand i kroppen.

Er bare utilpas idag. Tung i hovedet, lidt svimmel, kvalme og ondt i maven som om man skal på toilettet - det skal jeg bare ikke. 

Er 40+1

Skal ikke kunne sige hvad det er, men ved svangerskabsforgiftning skal blodtrykket være højt, som er årsag til symptomerne, men kan være eer er en fødsel under opsejling ��

Anmeld

9. august 2014

Blop2

Maja84 skriver:

Skal ikke kunne sige hvad det er, men ved svangerskabsforgiftning skal blodtrykket være højt, som er årsag til symptomerne, men kan være eer er en fødsel under opsejling ��

Det ville da være dejligt, men så måtte det gerne slå over i veer;o)

Anmeld

9. august 2014

Kløver

Blop2 skriver:

Det ville da være dejligt, men så måtte det gerne slå over i veer;o)

Det kunne da være fint  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.