Anonym skriver:
min datter har fået plads
men er bar i tvivl om jeg gør det rigtige ...
ingen vil forstå hende da hun er så lille ..
er hun ikk for lille ? Eller er det godt for hende og hvorfor er det godt ?
skal man ik vente til de er 1 år ?
har en lille baby som hen de ik behov for sin mor hele tiden og trøst af sin mor eller far ? ....
det at de græder en hel dag efter deres forældre når de bli afleveret er det ik dårligt for hende ?
hvorfor skal vi få vores børn til at græde og næsten tvangs aflevere i vuggestue ??
Jeg tror du skal tage en rigtig dyb indånding og liiiiiige få ro på..
De fleste skal tilbage på arbejde når barnet er omkring 8-11 måneder gammelt, og de fleste er nødt til at vælge vuggestuen..
Min søn kom i vuggestue da han var 9½ måneder gammel, og han har siden da (17 måneder nu) grædt sammenlagt 10 gange - hvor jeg kunne høre, at når døren var lukket bag mig stoppede han igen..
For os har nøgleordet været en god indkøring, altså en man tager sig tid til - jeg havde sat en hel måned af til det, just in case.. Efter 2 dage sammen med mig var han der fra lidt i 9 til 15.15, fordi han SOV fra 11.30-15.00.. Han græd første gang da jeg afleverede ham efter 3 ugers sygdom, hvor vi havde været meget tætte selvfølgelig, fordi han var pyller osv., men før det, og han havde altså været i VS i 3 uger da han blev syg - havde han ikke grædt på et eneste tidspunkt, af savn..
Hvis du får kørt din datter ordentlig ind, så vil du også opleve en pige der, forhåbentlig, er glad for at komme der, fordi du har vist hende, at det er trygt, at lege der, imens mor ikke er med..
Men hvis du har mulighed for, at holde mere barsel, så stræk den da til det yderste, så du kan have hende hjemme så længe som muligt 
Håber I finder ud af den bedste løsning for jer 
Anmeld