Uge 27+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.101 visninger
6 svar
8 synes godt om
9. august 2014

Frk_Louise

Så har jeg rundet de 27 uger og de 10 kg ekstra..  

Lægen har beroliget mig med, at det er helt okay, når man tager mit rygestop i betragtning. Men håber nu alligevel ikke, at jeg tager forfærdeligt meget mere på. Skulle jo helst smide dem igen engang 

Vi snakker lidt om at bestille tid til en 3D scanning, for vi er begge to enige om, at der er længe til vi får prinsessen at se igen ellers 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2014

Mor til F

Frk_Louise skriver:

Så har jeg rundet de 27 uger og de 10 kg ekstra..  

Lægen har beroliget mig med, at det er helt okay, når man tager mit rygestop i betragtning. Men håber nu alligevel ikke, at jeg tager forfærdeligt meget mere på. Skulle jo helst smide dem igen engang 

Vi snakker lidt om at bestille tid til en 3D scanning, for vi er begge to enige om, at der er længe til vi får prinsessen at se igen ellers 

Super flot mave ♡ og flot med rygestoppet!  

Anmeld

9. august 2014

Frk_Louise

Super flot mave ♡ og flot med rygestoppet!  

Tusind tak, bliver også kun mere og mere glad for den, for hver dag der går 

Anmeld

9. august 2014

Mor til F

Frk_Louise skriver:

Tusind tak, bliver også kun mere og mere glad for den, for hver dag der går 

Det kan jeg godt forstå Savner allerede min mave efter 5 uger.  Det er helt underligt at se alles fine gravide maver, jeg vil også have en. 

Anmeld

9. august 2014

Frk_Louise

BabyFreia skriver:

Det kan jeg godt forstå Savner allerede min mave efter 5 uger.  Det er helt underligt at se alles fine gravide maver, jeg vil også have en. 

Så må du jo ha' lavet dig en mere 

Er også helt sikker på, at jeg kommer til at savne min mave. Men glæder mig nu også helt vildt til at få min lille prinsesse i armene 

Anmeld

9. august 2014

Mor til F

Frk_Louise skriver:

Så må du jo ha' lavet dig en mere 

Er også helt sikker på, at jeg kommer til at savne min mave. Men glæder mig nu også helt vildt til at få min lille prinsesse i armene 

Glæd dig Det er så fantastisk Men også hårdt når prinsessen græder og græder, og man ikke kan finde ud af,  hvad der er i vejen. 

Anmeld

9. august 2014

Frk_Louise

BabyFreia skriver:

Glæd dig Det er så fantastisk Men også hårdt når prinsessen græder og græder, og man ikke kan finde ud af,  hvad der er i vejen. 

Ja, jeg ved godt, at det ikke er ren og skær lykke hele tiden.. Selvom det er min første, føler jeg mig SÅ klar til det..

Kan slet ikke vente! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.