(marts) Lidt billeder fra Linas dåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Her er lidt billeder fra Lina's dåb i lørdags. Lina blev døbt kl. 10 og hun var bare så god i kirken - sagde ingenting. Hun havde enda overskud til, at grine af et andet dåbsbarn der sad på rækken foran os

Vi havde stort telt i haven og vi var lidt over 50 personer. Det gik så godt - trods at det øsede ned fra morgenstunden. Der var heldigvis flere der havde taget regntøj med til deres unger, så de kunne rende ude og lege. Solen kom til os omkring kl. 13 og så var det godt vejr resten af dagen. Fantastisk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

Diana...

Ihh det var godt i havet en god dag og hvor er hun bare smuk i sin fine kjole.

Knus Diana

Anmeld

18. august 2009

Misjelle

Sikke en dejlig familie du har dig og skønt at Lina klarede kirken/dagen så fint .

Anmeld

18. august 2009

Misjelle

Sikke en dejlig familie du har dig og skønt at Lina klarede kirken/dagen så fint .

Anmeld

18. august 2009

MoarViborg

Rigtig gode billeder!  Og skønt med den ! Det var da også noget af en fest med 50 gæster!! Vi var kun 14, selvom jeg egentlig gerne ville have haft flere med!

Anmeld

18. august 2009

Mca<3

Skøn er hun   Og Luka også ..

Anmeld

18. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Tak til jer alle dejlige tøser. Det var en fantastisk dag og jeg/vi elsker, at holde fester med mange gæster. Vi har en rigtig stor familie og en del venner som vi gerne ville holde denne dag med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.