Vi har ellers altid være okay glade for vores dagpleje, vores datter har gået der i snart to år og i mandags havde vores lille søn første dag hos hende
Men
Jeg har en mistanke om at hun er træt af sit job, jeg var med i dagplejen mandag, tirsdag og onsdag, fra kl 8.00 til 9.30 så tog jeg begge unger med hjem igen for den mindste skulle hjem og sove formiddagssøvn.
Hun virkede bare ikke særlig imødekommende overfor hverken min søn eller mig, jeg følte lidt vi var der på tålt ophold, torsdag skulle min søn så være der i ca 40 min alene og da jeg kom tilbage var han helt opløst af gråd, han var spændt fast i en barnevogn og var helt ulykkelig, og dp stod og snakkede med sin voksne datter 10 meter væk.
Hun så ikke jeg kom og så mig vist først da jeg var ved at tage min søn op af barnevognen, (han er 11 måneder) jeg blev vred og såret på hende og det kunne hun godt se.
Fredag holdt jeg begge unger hjemme, jeg er desværre ledig men skal jo skrive ansøgninger så jeg kan ikke bare holde dem hjemme for altid
Min datter er glad for dp og de andre børn, jeg er bare ikke tryg ved at den dame skal passe mine unger, jeg har snakket med min mand om det og han syntes jeg overdriver min skepsis overfor hende.
Er jeg for krævende, jeg er sgu lidt ude at balance for tiden, har i forvejen svært ved at have ungerne passet
Anmeld