akut indlagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

827 visninger
6 svar
3 synes godt om
9. august 2014

tinemus79

Øv øv hvor er det svært.  Lille noah kom til verden i søndags og vi kom hjem og det hele gik super godt lige indtil han begyndte at blive gul. Afsted til kontrol på barselsgangen og se stak og stak i ham. 

I nat var hans tal så så høje at de indlagde ham til lysbehandling.  Jeg ved godt det ikke er farligt osv. Men fuck det er svært alligevel.  De siger mad mad mad det hjælper.  Har jeg så ikke ammet ham nok alligevel.  Og hele drømmen om at være hjemme de første dage og hygge.  Storebror der blev bange . 

Og så siger man bare hele tiden hvorfor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2014

Trekløver(:

tinemus79 skriver:

Øv øv hvor er det svært.  Lille noah kom til verden i søndags og vi kom hjem og det hele gik super godt lige indtil han begyndte at blive gul. Afsted til kontrol på barselsgangen og se stak og stak i ham. 

I nat var hans tal så så høje at de indlagde ham til lysbehandling.  Jeg ved godt det ikke er farligt osv. Men fuck det er svært alligevel.  De siger mad mad mad det hjælper.  Har jeg så ikke ammet ham nok alligevel.  Og hele drømmen om at være hjemme de første dage og hygge.  Storebror der blev bange . 

Anmeld

9. august 2014

san

til dig... Håber han snart er frisk og klar igen, så i kan komme hjem...

Anmeld

9. august 2014

SussieThyssen

tinemus79 skriver:

Tør øjnene lille mor.

Det er ikke jordens undergang. MASSER af børn kommer igennem det at skulle have lys, det har 2 af mine også skulle, og det er ingen katastrofe.
Det handler IKKE om, at du ikke har givet dit barn mad nok..det handler om at dit barns lever ikke har produceret nok af det hormon, der skal til for at ned bryde kroppens affaldsstoffer.

Sjovt nok er det mad, der tricker produktionen af hormonet, men om du så hældte 30 liter mælk i ham i døgnet, så ville produktionen ikke gå hurtigere end den gør, fordi det er en kombination af mad, væske, lys og andre hormoner, der hjælper.
Og INGEN kan sige hvorfor det lige netop er dit barn, der får brug for lys og ikke naboens.
Du har IKKE fejlet..så enkelt er det.

Så op med fjervingen..når kronprinseparets ene tvilling (Vincent) måtte i lys, så går det nok også med din.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. august 2014

Leonora

Forstår godt det er svært.
MEN det er ikke din skyld. Mange børn får gulsot og du kunne ikke forhindre det.
Han skal have masser af lys og mad.
Og med den rette lys beh går det hurtigt

Hvor er I indlagt?
Jeg arb på børne afd på Hvidovre.
Hvis du er bekymret eller har spørgsmål så tal med dem på afd.
De ser masser af tilfælde som jeres

Knus Louise

Anmeld

9. august 2014

Lukas&Liam<3

Pyha, vi var næsten det samme igennem, vi slap dog for lysbehandlingen.. Lillemanden fik dog også mavevirus så vi lå i isolation..
Vil du tage kampen med amningen?
Føler SÅ meget med jer!

Anmeld

9. august 2014

k&k&k&k

tinemus79 skriver:

Forstår dig godt!

Men det er ikke ens betydende med at du ikke giver ham mad nok!

Vores søn fik også gulsot og det tiltrods af at han har fået flaske helt fra begyndelsen af!

Og husk; det er ikke farligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.