Hvad str flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. august 2014

Lilott

Jeg vil gerne være i god tid med alt det praktiske og er derfor begyndt at kigge efter en flyverdragt til min søn, men jeg ved ikke hvad str. jeg skal købe den i. Han er knap 15 måneder og bruger str. 80 i tøj - det har han gjort siden han var ca. 12 måneder. Han er meget slank, så slank at han næsten ikke kan passe nogle bukser i livet - de eneste der passer er molo tullebukser, h&m slim fit jeans og leggins.

Hvad str. tror I jeg skal købe flyverdragt i så han kan passe den hele sæsonen? Jeg hælder mest til 86 men tror bare den bliver alt for stor først på sæsonen.

Og hvor mange flyverdragter skal han have? Er det nok med en eller skal han have en ekstra til vuggestuen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2014

StudPsyk

Lilott skriver:

Jeg vil gerne være i god tid med alt det praktiske og er derfor begyndt at kigge efter en flyverdragt til min søn, men jeg ved ikke hvad str. jeg skal købe den i. Han er knap 15 måneder og bruger str. 80 i tøj - det har han gjort siden han var ca. 12 måneder. Han er meget slank, så slank at han næsten ikke kan passe nogle bukser i livet - de eneste der passer er molo tullebukser, h&m slim fit jeans og leggins.

Hvad str. tror I jeg skal købe flyverdragt i så han kan passe den hele sæsonen? Jeg hælder mest til 86 men tror bare den bliver alt for stor først på sæsonen.

Og hvor mange flyverdragter skal han have? Er det nok med en eller skal han have en ekstra til vuggestuen?

Hvilken størrelse du skal købe, kommer meget an på hvilket mærke flyverdragt, for de er meget forskellige i størrelsen  

Mine børn har kunne nøjes med 1 flyverdragt i vuggestuen. 

Anmeld

8. august 2014

Francisca

Lilott skriver:

Ville sige at 1 dragt er rigeligt. Især i hans alder. Str.86 ville jeg vælge du skal tænke på længde. Du kan altid vælge en smal model men længden skal jo passe. Når han har dragten på skal du kunne tage en håndfuld ved skulder og bagefter ved skridtet så burde den passe hele sæsonen. Molo er smalle og mindre i str. Evt kig efter en der

Anmeld

9. august 2014

Lilott

Jeg må på jagt efter en molo så 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.