Fødselsdag hos 3 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
7 svar
3 synes godt om
8. august 2014

Mother-love

Hej piger. Min datter skal til 3 års fødselsdag imorgen hos en veninde i bh.
Og har så været ude og købe gave men er i tvivl om det er ok beløb. Eller om det er for lidt.
Har købt for 50kr og så et kort.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2014

stjernehimmel

Mother-love skriver:

Og har så været ude og købe gave men er i tvivl om det er ok beløb. Eller om det er for lidt.

Jeg synes personligt at det er for meget, hvis hele børnehaven kommer..... ved ikke om det er fordi i kender hinanden privat....

her gir vi for max 25 kr.....

Anmeld

8. august 2014

TNBC

Mother-love skriver:

Det er helt fint. 

Jeg har hørt nogen steder at der giver man får ikke højere end 30-50, så jeg synes det er helt fint. 

Anmeld

8. august 2014

Havfruen

Jeg synes 50 kr er fint Har selv både købt for mindre og mere. Det er jo tanken der tæller

(synes det kan være lidt svært at finde noget til små penge som rent faktisk skaber glæder )

Anmeld

8. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her gir vi mellem 20-50 kr i gave. Når thea holder fødselsdag i børnehaven, gir de ik personlige gaver, men børnehaven står for en gave. Når hun har været inviteret hjem til nogen personligt, er det det beløb hun gir for. Vh stine

Anmeld

8. august 2014

Mother-love

stjernehimmel skriver:

Jeg synes personligt at det er for meget, hvis hele børnehaven kommer..... ved ikke om det er fordi i kender hinanden privat....

her gir vi for max 25 kr.....

Vi kender ikke hinanden privat. Det er vidst kun pigerne fra bh der er inviteret. Det er en integreret så der er ikke så mange bh børn.

Anmeld

8. august 2014

Mother-love

Havfruen skriver:

Jeg synes 50 kr er fint Har selv både købt for mindre og mere. Det er jo tanken der tæller

(synes det kan være lidt svært at finde noget til små penge som rent faktisk skaber glæder )

Lige præcis. Man kan jo nærmest ikke få noget for 50kr. Det er ligefør man ikke engang kan få tusser eller farveblyanter til den pris.

Anmeld

8. august 2014

Mother-love

StineW79 skriver:

Her gir vi mellem 20-50 kr i gave. Når thea holder fødselsdag i børnehaven, gir de ik personlige gaver, men børnehaven står for en gave. Når hun har været inviteret hjem til nogen personligt, er det det beløb hun gir for. Vh stine

Er det så ikke også hvor de kommer i bh tiden? Altså med pædagogerne? Det her er jo udenom bh faktisk da det er imorgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.