Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger. Min datter skal til 3 års fødselsdag imorgen hos en veninde i bh.Og har så været ude og købe gave men er i tvivl om det er ok beløb. Eller om det er for lidt.Har købt for 50kr og så et kort.?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mother-love skriver: Hej piger. Min datter skal til 3 års fødselsdag imorgen hos en veninde i bh.Og har så været ude og købe gave men er i tvivl om det er ok beløb. Eller om det er for lidt.Har købt for 50kr og så et kort.?
Jeg synes personligt at det er for meget, hvis hele børnehaven kommer..... ved ikke om det er fordi i kender hinanden privat....
her gir vi for max 25 kr.....
Det er helt fint.
Jeg har hørt nogen steder at der giver man får ikke højere end 30-50, så jeg synes det er helt fint.
Jeg synes 50 kr er fint Har selv både købt for mindre og mere. Det er jo tanken der tæller
(synes det kan være lidt svært at finde noget til små penge som rent faktisk skaber glæder )
Her gir vi mellem 20-50 kr i gave. Når thea holder fødselsdag i børnehaven, gir de ik personlige gaver, men børnehaven står for en gave. Når hun har været inviteret hjem til nogen personligt, er det det beløb hun gir for. Vh stine
stjernehimmel skriver: Jeg synes personligt at det er for meget, hvis hele børnehaven kommer..... ved ikke om det er fordi i kender hinanden privat.... her gir vi for max 25 kr.....
Havfruen skriver: Jeg synes 50 kr er fint Har selv både købt for mindre og mere. Det er jo tanken der tæller (synes det kan være lidt svært at finde noget til små penge som rent faktisk skaber glæder )
StineW79 skriver: Her gir vi mellem 20-50 kr i gave. Når thea holder fødselsdag i børnehaven, gir de ik personlige gaver, men børnehaven står for en gave. Når hun har været inviteret hjem til nogen personligt, er det det beløb hun gir for. Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128