Hvilke slags fyld går godt sammen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2009

linemus

TbCp skriver:

Den må jeg lige finde opskriften på...
Synes godt den almindelige smørcreme kan blive lidt vammel

Den ligger i opskrifter og hedder bare Chokoladesmørcreme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

TbCp

linemus skriver:

Jeps.... er fundet

Anmeld

17. august 2009

TbCp

linemus skriver:

Jeps.... er fundet

Anmeld

17. august 2009

Bondepigen

linemus skriver:

Det kan det vist godt. Ellers så brug Chokoladesmørcreme (brug usaltet smør). Det smager helt vildt godt, har jeg lige erfaret.

Hvorfor skal man egentlig bruge usaltet smør? Jeg kunne ikke lige få usaltet nede i fakta, da jeg skulle lave kager, så jeg brugte bare alm saltet.... Er der meget stor forskel på smagen, eller??

Anmeld

17. august 2009

linemus

bondepigen skriver:

Hvorfor skal man egentlig bruge usaltet smør? Jeg kunne ikke lige få usaltet nede i fakta, da jeg skulle lave kager, så jeg brugte bare alm saltet.... Er der meget stor forskel på smagen, eller??

Man skal heller ikke. Jeg har prøvet at lave smørcreme én gang med saltet smør, og det smagte rigtig meget af smør. Så har jeg hørt, at det skulle hjælpe at bruge usaltet smør, så det brugte jeg i chokoladesmørcremen, og det var  godt - jeg kunne spise det rent. Så jeg har ikke prøvet en sammenligning... endnu.

Anmeld

17. august 2009

KarinaIda

Heidi-Godsk skriver:

Hvis nu jeg skal bage 2 lagkager, og de ikke skal være ens, men der skal være 2 slags fyld i hver.. Hvilke vil så gå godt sammen??

Kh Heidi

Hindbærmousse og tobleronecreme er bare super fantastisk godt sammen.....

Anmeld

17. august 2009

Bondepigen

linemus skriver:

Man skal heller ikke. Jeg har prøvet at lave smørcreme én gang med saltet smør, og det smagte rigtig meget af smør. Så har jeg hørt, at det skulle hjælpe at bruge usaltet smør, så det brugte jeg i chokoladesmørcremen, og det var  godt - jeg kunne spise det rent. Så jeg har ikke prøvet en sammenligning... endnu.

Ok, så SKAL jeg have fat i usaltet næste gang, for jeg synes det var for  klamt med den smør creme... Men min niece syntes det var det bedste ved hele kagen...

Anmeld

18. august 2009

Heidi.

Tak for jeres svar.. Det lyder alt sammen vildt lækkertt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.