De underligste sætte-fødslen-igang-råd ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.508 visninger
19 svar
15 synes godt om
8. august 2014

-Sigrid-

Hej damer! 

Jeg er højgravid og meget klar til at blive mor igen, så jeg sad og søgte på naturlige måder at sætte fødslen igang. I Danmark ser der ud til at folk går efter at være fysisk udmattede og have diarré, så jeg besluttede mig for at se hvad der skete år jeg søgte på engelsk, og jeg er meget positivt overrasket, de er nemlig meget mere kreative end vi er! En af deres ting er;

sætte sig over skrævs over en balje med kaffe ude på lokummet og vente i 20 minutter sådan, uden trusser på - så skulle veerne gerne komme rullende 

Det er det mest tossede jeg hidtil har hørt, så jeg tænkte om nogle andre havde hørt noget lignende, bare så jeg kan få et godt grin? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2014

LilleLene

-Sigrid- skriver:

Hej damer! 

Jeg er højgravid og meget klar til at blive mor igen, så jeg sad og søgte på naturlige måder at sætte fødslen igang. I Danmark ser der ud til at folk går efter at være fysisk udmattede og have diarré, så jeg besluttede mig for at se hvad der skete år jeg søgte på engelsk, og jeg er meget positivt overrasket, de er nemlig meget mere kreative end vi er! En af deres ting er;

sætte sig over skrævs over en balje med kaffe ude på lokummet og vente i 20 minutter sådan, uden trusser på - så skulle veerne gerne komme rullende 

Det er det mest tossede jeg hidtil har hørt, så jeg tænkte om nogle andre havde hørt noget lignende, bare så jeg kan få et godt grin? 

hahahhahaha fedt
prøv det

Anmeld

8. august 2014

SussieThyssen

LOOOOOOL.

Den har jeg ikke hørt før.

Men sex skulle være ret virkningsfyldt...et varmt bad og sex.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. august 2014

o1Mutte

-Sigrid- skriver:

Hej damer! 

Har læst at man skal nulre nippels  

Anmeld

8. august 2014

o1Mutte

Og spise ananas  

Anmeld

8. august 2014

Kamilla-m

o1Mutte skriver:

Og spise ananas  

Lad for Guds skyld vær ).
Jeg prøvede det - og sad på toilet i to dage bagefter - havde VIRKELIG ondt i maven.

Anmeld

8. august 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Har prøvet ananas... Min mand troppede op med 2 kæmpe ananas under armen da jeg var gået en uge over tid... 

Kan godt lide ananas, men der er fandme en grænse, og man kan slet ikk indtage så meget ananas.. 

enyway, endte med at blive sat igang på trods af ananas og sex ( de to råd jeg prøvede, magtede ikke at bage VE-kage og Ve-pizza.. noget ejg også læste man kunne gøre ) og fødte 42 + 0 

Håber du finder noget der virker for dig, ellers må du i gang med at koge kaffe, masser af kaffe åbenbart 

Anmeld

8. august 2014

asff

-Sigrid- skriver:

Hej damer! 

Jeg nulrede damerne hudløse  .. Og vandet gik faktisk halvandet døgn efter men lad vær, det gør skide ondt når man skal amme!

Anmeld

8. august 2014

Kløver

Hahaha hvor fedt �� 

tror kun jeg har hørt de helt alm gængse råd ��

Anmeld

8. august 2014

-Sigrid-

asff skriver:

Jeg nulrede damerne hudløse  .. Og vandet gik faktisk halvandet døgn efter men lad vær, det gør skide ondt når man skal amme!

Jeg er igang - dog ikke tre timer om dagen, og de gør stadig ikke ondt, så jegmå gøre det forkert 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.