Har du en video af din mave når baby sparker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
7 svar
2 synes godt om
7. august 2014

Sunsmile

Jeg har de sidste par uger så småt kunne se maven bevæge sig lidt når baby bevæger sig, men har ikke nået at få det på video. Men sys det er vildt fascinerende at se og mærke.
Jeg er idag 21+5, og sys det bliver mere og mere tydeligt.
Jeg sys det ku være spændende at se jeres maver når baby tumler rundt i maven, skriv gerne ca hvor langt i er på videoen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2014

Frk_Louise

Sunsmile skriver:

Jeg har de sidste par uge

r så småt kunne se maven bevæge sig lidt når baby bevæger sig, men har ikke nået at få det på video. Men sys det er vildt fascinerende at se og mærke.
Jeg er idag 21+5, og sys det bliver mere og mere tydeligt.
Jeg sys det ku være spændende at se jeres maver når baby tumler rundt i maven, skriv gerne ca hvor langt i er på videoen.

Jeg har faktisk lige optaget en idag  Men jeg kan ikke uploade den herinde?

Anmeld

7. august 2014

Sunsmile

Frk_Louise skriver:

Jeg har faktisk lige optaget en idag  Men jeg kan ikke uploade den herinde?

Ja det tænkte jeg ikke lige over, jeg har også lige optaget en nu her. Men skal lige ha redigeret den. Men ok hvis man ikke kan oploade den kan det jo være lige meget. Sys bare man engang kunne

Anmeld

7. august 2014

Frk_Louise

Sunsmile skriver:

Ja det tænkte jeg ikke lige over, jeg har også lige optaget en nu her. Men skal lige ha redigeret den. Men ok hvis man ikke kan oploade den kan det jo være lige meget. Sys bare man engang kunne

Jeg kan ihvertfald ikke finde ud af det 

Anmeld

7. august 2014

Sunsmile

Frk_Louise skriver:

Jeg kan ihvertfald ikke finde ud af det 

Sys der står at man skal oploade den på ens profil først og så kan man bruge den i debatten.

Anmeld

7. august 2014

Sunsmile

Kamulla skriver:

ja jeg har 2 videoer men nu er han over 6 år, så de er lidt ringe af kvalitet

http://vid167.photobucket.com/albums/u138/sexraketten/HPIM0524.mp4

http://vid167.photobucket.com/albums/u138/sexraketten/HPIM0524-1.mp4

http://vid167.photobucket.com/albums/u138/sexraketten/baby.mp4

Fedt kamulla, man kan da tydeligt se han skubber til maveskindet du ser ud til at være lidtllængere end jeg er nu, men det er næsten de samme slags bevægelser jeg oplever

Anmeld

8. august 2014

Kamulla

Sunsmile skriver:

Fedt kamulla, man kan da tydeligt se han skubber til maveskindet du ser ud til at være lidtllængere end jeg er nu, men det er næsten de samme slags bevægelser jeg oplever

jeg er i 26. uge der det var først der jeg rigtig kunne fange bevægelserne uden på maven... hehe... måtte optage det da han altid havde stopdans når folk lagde hænderne på maven for at mærke det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.