Humør svingninger !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. august 2014

julle123

Hejsa alle sammen.

jeg ville høre om der er flere som mig derude, med lidt svingninger i humøret. Let til hidsig og frustreret. Det er min 3 gravidtet, har aldrig prøvet noget lignede.  

Held og lykke til alle i gravide kvinder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2014

Rabije

julle123 skriver:

Hejsa alle sammen.

jeg ville høre om der er flere som mig derude, med lidt svingninger i humøret. Let til hidsig og frustreret. Det er min 3 gravidtet, har aldrig prøvet noget lignede.  

Jep  

hold op hvor jeg kan bliv sur over det mindste ting :d

Anmeld

7. august 2014

PST

JA! Brugte de første ti uger på skiftevis at være lykkelig og ulykkelig - ville gerne have været denne del foruden

Anmeld

7. august 2014

Sunsmile

Jeg har slet oplevet det så tydeligt, men jeg sys jeg er meget mere følsom. Bliver lettere irriteret eller letter ked af de mindste ting

Anmeld

7. august 2014

Frk_Louise

julle123 skriver:

Hejsa alle sammen.

Jeg er helt sikkert også mere følsom.. Har rigtig nemt til tårer lige i tiden  En sød kompliment sagt på det rigtige tidspunkt, kan let give mig tårer i øjnene. 

Kan også godt blive hysterisk.. Men mest når jeg har det varmt, har ondt i ryggen og der så er noget, der ikke lige vil, som jeg vil.. Eller hvis nu min kæreste beslutter sig for at være rigtig træls, imens jeg bare sveder og har rigtig ondt! (Hvilket han jo helt sikkert gør med vilje )

Trøster mig selv (og min kæreste) med, at det går over igen en dag! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.