Jeg skal giftes på lørdag, og har indtil de sidste par dage bare glædet mig helt vildt, men nu er jeg begyndt at blive usikker og utilfreds med alt.
Jeg har tabt mig det, der var mit mål, men jeg synes nu at jeg burde have tabt liiige et par kg mere.
Jeg har aldrig levet så sundt, trænet så meget, haft så tydelige muskler, så pæn hud, så velplejede negle og hår som nu, men alligevel er jeg ikke tilfreds.
Jeg har brugt 6 mdr. på at sy min drømmekjole, som er blevet som drømt om, men nu er jeg i tvivl om det overhovedet var det rigtige valg og om jeg ser dum ud.
For to uger siden var jeg bedøvende ligeglad med, hvilke blomster der kom på bordene og forretningen fik frie hænder. Men deres valg er jeg pludselig utilfreds med..!?
Osv. Osv.
Er det normalt?
Jeg føler mig ikke nervøs, og jeg har aldrig ønsket et perfekt og højtideligt bryllup, snarere en sjov sommerfest og sådan har jeg det stadig. Hvorfor går jeg så pludselig i den anden grøft og bliver utilfreds? Jeg fatter det ikke, normalt er jeg ret afslappet, utraditionel og ikke selvhøjtidelig...
Anmeld