Hej allesammen!
Jeg skriver fordi vi er i den situation at vi venter os vores tredje barn. Vi har i forvejen to dejlige unger på 3 1/2 år og 1 1/2 år.
Vil vil derfor om et år have tre børn i alderen 4, 2 og 0 år

Jeg er meget meget ambivalent... På en måde er jeg glad og ser det som en gave og et mirakel at vi skal have én til, men en del af mig skriger af fortvivelse, for hvordan skal det hele gå??!!
Jeg er ikke altid en super overskuds mor, og jeg har til tider problemer nok med at overskue de to som vi allerede har... Min mand hjælper utrolig meget til, han elsker børn og glæder sig helt vildt over at vi skal have endnu en!
Men jeg er ikke helt på samme niveau...
Jeg tænker meget praktisk, hvordan får vi tid? De to "store" er jo stadig små, vi skal have ny bil, og faktisk også nyt hus hvis de skal have hvert deres værelse
Har vi økonomi til det? Men vigtigst af alt, har vi overskud til nr tre?
Jeg har forelagt abort som en mulighed for min mand, men det blev han meget meget ked af... Han siger at det vil jeg fortryde resten af mit liv. Og han har sikkert ret!
Jeg ser det absolut ikke som et selvfølge at man kan få børn, og jeg ved at hvert eneste barn er et lille mirakel...
Jeg er nok bare hormunella og meget bange

Så nu prøver jeg, i et desperat forsøg, at skrive herinde i håb om at nogle af jer med tre eller flere børn kan fortælle mig hvordan livet med tre børn er?
Skal jeg bare glæde mig og tage tingene som de kommer?
Hilsen en fortvivlet gravid mor