Anbefal en sengerand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
10 svar
2 synes godt om
7. august 2014

Monski

Hjalle er lige kommet i tremmeseng men vi har ikke nogle sengerand og det har vi hårdt brug for
Men jeg er lidt i tvivl om hvilken jeg skal vælge, jeg er helt vild med den der slange, men spørgsmålet er om den overhovedet virker.
Vores tremmeseng er lukket i enderne, altså der er ikke tremmer, så jeg ved heller ikke helt hvilken type man skal købe for at den sidder ordentlig fast

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2014

Nea85

Monski skriver:

Hjalle er lige kommet i tremmeseng men vi har ikke nogle sengerand og det har vi hårdt brug for
Men jeg er lidt i tvivl om hvilken jeg skal vælge, jeg er helt vild med den der slange, men spørgsmålet er om den overhovedet virker.
Vores tremmeseng er lukket i enderne, altså der er ikke tremmer, så jeg ved heller ikke helt hvilken type man skal købe for at den sidder ordentlig fast

Nu har vores tremmeseng tremmer hele vejen rundt, men vi har denne: http://www.babytorvet.dk/shop/sengerand-happy-cowe y-2502p.html

Så vidt jeg husker bindes den, så det passer med hjørnerne og den lange side, men jeg er ikke helt sikker. Vi har i hvert fald været fint tilfredse

Anmeld

7. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har en skumgummi sengerand fra zepra og den ska ik bindes fast. Vh stine

Anmeld

7. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi har en hjemmelavet af 3-5cm tyk skumgummi med betræk. Den kan stå selv. 

Anmeld

7. august 2014

Monski

Mor11 skriver:

Vi har en hjemmelavet af 3-5cm tyk skumgummi med betræk. Den kan stå selv. 

Er det fordi den er så tyk?

Anmeld

7. august 2014

Monski

StineW79 skriver:

Vi har en skumgummi sengerand fra zepra og den ska ik bindes fast. Vh stine

Dem har jeg også kigget på, men er i tvivl om de kan stå selv?

Anmeld

7. august 2014

Monski

Nea85 skriver:

Nu har vores tremmeseng tremmer hele vejen rundt, men vi har denne: http://www.babytorvet.dk/shop/sengerand-happy-cowe y-2502p.html

Så vidt jeg husker bindes den, så det passer med hjørnerne og den lange side, men jeg er ikke helt sikker. Vi har i hvert fald været fint tilfredse

Den havde jeg også til den ældste men der er ikke rigtig hjørner vi kan binde snorrene fast i

Anmeld

7. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Monski skriver:

Er det fordi den er så tyk?

Ja. ligesom dem fra fx sebra

Anmeld

7. august 2014

AnnieBogensen

Jeg vil klart anbefale en god, tyk skumrand. Synes de der tynde, der skal bindes fast, er SÅÅÅÅÅÅÅÅ trælse! De holder aldrig i længden. De andre er dyre, men pengene værd synes jeg

Anmeld

7. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Monski skriver:

Dem har jeg også kigget på, men er i tvivl om de kan stå selv?

Den står fint selv! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.