Sagen er den at jeg har nogen børn med en anden mand og min kommende mand har børn med en anden kvinde i alt 5 børn.. vi har været sammen i over 2 år
Jeg er ung 28 og han er 49..
Vi ønsker meget at få fælles børn men puha det er.hårdt når alle kommer med husk nu når barnet er 20 er han 70 osv det kan i da ikke byde et barn og 10000 andre ting...
skal lige siges den mindste vi har er en a mine på 4 år
Ville enlig høre er det os der er så forkert på den at vi ønsker os et barn sammen..
Vi har fuldt ud styr på økonomien bor på lækker gård har heste kør osv
Jeg er 27 og min far er over de 70. Det at mine forældre var lidt "sent ude" med at få børn, har gjort, at jeg aldrig har haft bedsteforældre. Har kun mødt min mormor og hun døde desværre, da jeg var lille.
Det har jeg altid været rigtig ked af og da jeg var mindre, var jeg meget misundelig på venner, der stadig havde deres bedsteforældre og i mine øjne havde de jo "unge" forældre. Ja, mine forældre og deres bedsteforældre var jo nærmest jævnaldrende! Min far har heldigvis altid været meget "ung af sin alder" og meget fysisk aktiv, så man kan ikke mærke på ham, at han er blevet 70. Men det er jo ikke alle, der er så heldige..
Min personlige erfaring har derfor gjort, at jeg ikke selv vil få børn så sent! Mine børn skal altså have chancen for at kunne lave en masse gode minder med deres bedsteforældre 
Selvfølgelig kan der være situationer, hvor man først møder "den rigtige" sent i livet. Men synes, at man skal tænke det godt igennem, inden man får børn i en sen alder. Man skal slet ikke tænke på hvad andre tænker og siger, men man skal tænke på hvad det kommer til at betyde for barnet!
Anmeld