så kom min dejlige dreng endelig til verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
4 svar
9 synes godt om
6. august 2014

tinemus79

Efter 2 gange 2 modningspiller i lørdags og kun åben 2 cm  fra 8,30 til 22,45, skete der pludselig noget da de tog vandet. 

Den første ve kom straks  efter og så kom de ellers med 1 minut imellem indtil han kom til verden lidt over 2 timer senere. hold da ferie en fødsel. 

Jeg håber i andre også er ved at være der nu eller allerede også sidder med jeres dejlige guldklumpe. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2014

FruStolpe

tinemus79 skriver:

Efter 2 gange 2 modningspiller i lørdags og kun åben 2 cm  fra 8,30 til 22,45, skete der pludselig noget da de tog vandet. 

Den første ve kom straks  efter og så kom de ellers med 1 minut imellem indtil han kom til verden lidt over 2 timer senere. hold da ferie en fødsel. 

Jeg håber i andre også er ved at være der nu eller allerede også sidder med jeres dejlige guldklumpe. 

Stort tillykke med guldklumpen 

Anmeld

6. august 2014

Fru Frederiksen.

Stort Tillykke  

Anmeld

6. august 2014

Christine

tinemus79 skriver:

Tillykke 

Anmeld

7. august 2014

Blop2

Tillykke med guldklumpen <3

her er der termin imorgen, og stadig ingen tegn på snarlig fødsel.

held og lykke med den lille fyr;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.