Første jordmoder undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. august 2009

viben

Til jer der har prøvet det før... Hvornår skal man lave denne aftale? Jeg har fået et telefonnummer, men er kun 7+3 uer henne, og ved ikké om man skal vente lidt...

Mvh Viben

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

Unalisa

Jeg var ca. 14+ uge da jeg var hos jordmoderen. og det var efter nf-skanning som normal er i 13 uge.

knus

Anmeld

17. august 2009

LauraLW

Jeg var til første graviditets undersøgelse hos lægen da jeg var i 8. uge (mener jeg). Jordemoder er jeg siden blevet indkaldt til (det informerede lægen mig også om da jeg var der.) Skal til jordemoder første gang når jeg er i 13. eller 14. uge mener jeg.

Det er dog ikke alle der bliver indkaldt, men det må din læge vide noget om, især hvis du skal ringe selv - også i forhold til hvor du er tilknyttet.

Laura

Anmeld

17. august 2009

LauraLW

LauraLW skriver:

Jeg var til første graviditets undersøgelse hos lægen da jeg var i 8. uge (mener jeg). Jordemoder er jeg siden blevet indkaldt til (det informerede lægen mig også om da jeg var der.) Skal til jordemoder første gang når jeg er i 13. eller 14. uge mener jeg.

Det er dog ikke alle der bliver indkaldt, men det må din læge vide noget om, især hvis du skal ringe selv - også i forhold til hvor du er tilknyttet.

Laura

hov, læste nu at du havde fået et tlf nummer, sorry - det havde jeg ikke lige set :-)

Anmeld

17. august 2009

Isabels-mor

jeg ringede der ind da jeg fik nr og så fik en tid.. tiden blev så når jeg det rigtig antal uger henne.. det kan de sagtens finde ud a hvornår er og det hele.. tror ikke der er nogen bestemt tidspunkt man skal ringe der ind, man skal vist nok bare der ind før uge 15 eller der omkring, hvis jeg husker rigtig..
Hilsen Rikke

Anmeld

17. august 2009

BetonSlotsPrinsesserne

viben skriver:

Til jer der har prøvet det før... Hvornår skal man lave denne aftale? Jeg har fået et telefonnummer, men er kun 7+3 uer henne, og ved ikké om man skal vente lidt...

Mvh Viben

Tillykke med maven
Da jeg fik nummerede ringede jeg bar... og der udfra fik jeg en tid efter at jeg havde fortalt hvor langt jeg var henne..

Anmeld

17. august 2009

LineD

Mange gange tillykke med splejsen i maven

Jeg ringede bare til JM efter jeg havde fået lavet vandrejournal, så spørger hun hvornår du er sat til og så får du en tid når de synes det passer.

Mit første JM besøg var først i 17+4...

Anmeld

18. august 2009

viben

Tak skal i have allesammen, nu er der bestilt tid til nf den 21 september.... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.