Til pigen som har næsten alt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

873 visninger
12 svar
9 synes godt om
6. august 2014

Tullepoder

Ja, hvad ønsker man sig til lillesøster som fylder 2 år, og som arver stort set alt fra storesøster ?

Hun har dukker, vogn, klapvogn, scooter, bamser, bøger, play2learn legetøj, masser af Duplo osv......

Synes det er svært at finde ønsker, også så huset ikke ligner en stor legeplads

Tænker hun kan ønske sig:
Cd afspiller
Puslespil

Ellers er jeg på bar bund, nogen ideer
Kom frisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2014

Frk_Louise

Ja, hvad ønsker man sig til lillesøster som fylder 2 år, og som arver stort set alt fra storesøster ?

Hun har dukker, vogn, klapvogn, scooter, bamser, bøger, play2learn legetøj, masser af Duplo osv......

Cd afspiller
Puslespil

Kom frisk

Legekøkken, dukkehus, bondegård med dyr, tegnefilm, spil, gyngehest, gynge eller noget af det der motorik legetøj. Tror nok det hedder Bobles 

Anmeld

6. august 2014

Tullepoder

Frk_Louise skriver:

Legekøkken, dukkehus, bondegård med dyr, tegnefilm, spil, gyngehest, gynge eller noget af det der motorik legetøj. Tror nok det hedder Bobles 

Bondegården og bobles er rigtige gide ideer, de er hermed noteret ??

Anmeld

6. august 2014

Michella2

Tullepoder skriver:

Cd afspiller
Puslespil

Kom frisk

Tøj  Noget der er nyt og hendes helt eget. Ikke søsters der er arvet? 

Anmeld

6. august 2014

esiuol22

Her hjemme har little people været et hit og er det stadig, nu hun nærmer sig de 3år  købte en kæmpe kasse fyldt til renden på dba, for langt under halv pris af nyt

Hvis i har en synlig, eller ved hvor der er en bærende bjælke, kunne en sansegynge måske være en ide, dem kan man også lave lidt hule i med et lagen.

Anmeld

7. august 2014

Tullepoder

Michella2 skriver:

Tøj  Noget der er nyt og hendes helt eget. Ikke søsters der er arvet? 

Tøj kan man selvfølgelig altid ønske sig, men hun har bare så meget. Men nu du skriver tøj, tænker jeg på om hun måske kunne ønske sig klædudtøj (prinsessekjoler)

Anmeld

7. august 2014

Tullepoder

esiuol22 skriver:

Her hjemme har little people været et hit og er det stadig, nu hun nærmer sig de 3år  købte en kæmpe kasse fyldt til renden på dba, for langt under halv pris af nyt

Hvis i har en synlig, eller ved hvor der er en bærende bjælke, kunne en sansegynge måske være en ide, dem kan man også lave lidt hule i med et lagen.

Vil da lige prøve at kigge på det der little people

Sansegynge har vi desværrer ikke mulighed for

Anmeld

7. august 2014

Muffinmus

Løbecykel, ny cykelhjelm, og her hitter en rygsæk til at lægge ting i og tage ting op af...det bruges der meget tid på:-)

Anmeld

7. august 2014

Michella2

Tullepoder skriver:

Tøj kan man selvfølgelig altid ønske sig, men hun har bare så meget. Men nu du skriver tøj, tænker jeg på om hun måske kunne ønske sig klædudtøj (prinsessekjoler)

Her købte vi blandt andet end rapunsel kjole i julegave  Den er stadig et kæmpe hit.. Prikken over i'et ville være prinsesse sko, tiara og en masse andet glimmer 

Anmeld

7. august 2014

Lisbeth1985

Oplevelser - fx ture i svømmehallen,Legoland,osv:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.