Kvalme: Smut så med dig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. august 2014

Anonym trådstarter

Nøj hvor er jeg træt af den skide kvalme. Jeg kan slet ikke holde ud at være til...

Har endeligt fået datteren (6 år) helt hjem fra ferie, og nu ligger jeg så her og kæmper for ikke at kaste op.

I guder hvor er det belastende hun sidder her i sengen ved mig, og hygger sig med at se cirkus summarum. Men hun kan jo ikke forstå at mor har det skidt, og bliver ved med at spørge om jeg er okay, og om hun skal nusse mig

Badr..... Håber ikke det bliver sådan de næste mange mdr. (Havde ingen kvalme med datteren)

Andre der døjer?

7+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2014

Havfruen

Stakkels dig altså. 

Jeg er i uge 11 og have virkelig meget kvalme i uge 7 og 8. 

Havde sket ingen gener med min nu 5 årige datter. 

Håber snart din kvalme forsvinder

Anmeld

6. august 2014

cwl

Årh ja.. Er 7+6 og magter bare ingenting efter arbejde. Kvalmen begynder efter frokost.

Mine to piger ved endnu ikke jeg er gravid så kan ikke sige til dem at det er derfor. Har lige ligget og hvilet på sofaen og sidder nu og kæmper for at skal lave mad.

Hver gang den lille går i køleskabet lugter hele lejligheden så jeg er ved at kaste op.

Manden er på job så jeg er nød til at mande mig op... Puha..

Anmeld

6. august 2014

JGeo

Øv også

Jeg er i dag 28+0 og har stadig kvalme non-stop
I starten af min graviditet var jeg inde på sygehuset 2 gange om ugen og få væske,
Fordi jeg ikke kunne holde noget som helst i mig.. Hverken vådt eller tørt.
Jeg fik væske til og med uge 16.

Jeg ønsker dig al held og lykke, og håber ikke du skal igennem det samme som mig

Anmeld

6. august 2014

anonym37

Nøj hvor er jeg træt af den skide kvalme. Jeg kan slet ikke holde ud at være til...

Har endeligt fået datteren (6 år) helt hjem fra ferie, og nu ligger jeg så her og kæmper for ikke at kaste op.

I guder hvor er det belastende hun sidder her i sengen ved mig, og hygger sig med at se cirkus summarum. Men hun kan jo ikke forstå at mor har det skidt, og bliver ved med at spørge om jeg er okay, og om hun skal nusse mig

Badr..... Håber ikke det bliver sådan de næste mange mdr. (Havde ingen kvalme med datteren)

Andre der døjer?

7+1

Så synd for dig, mystisk så stor forskel der er på os som venter en bebs, jeg er i uge 13 og har kun haft kvalme 3 gange, så man må sige at jeg har været en af de heldige, men føler med jer som lider

Anmeld

6. august 2014

cwl

anonym37 skriver:

Så synd for dig, mystisk så stor forskel der er på os som venter en bebs, jeg er i uge 13 og har kun haft kvalme 3 gange, så man må sige at jeg har været en af de heldige, men føler med jer som lider

Som man høre så tit så er en graviditet ikke ens.

Ved min den første havde jeg slet ikke noget, ved nummer to havde jeg lidt og nu tredje gang er det slemt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.