4-årige og viccination...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. marts 2008

Betina_fra_Als

Hejza,

Jeg har hørt at alle 4-årig vil blive tilbudt at blive vaccineres mod mfr (mæslinger, fåresyge og røde hunde).

Men jeg er meget i tvivl om Line skal have den.

Den venindes datter der også er 4 år, var til 4-års undersøgelse, men deres læge frarådede det, da det er for tidligt, da man først skal have den når man er 12 år, så det er jo 8 år før tid.

Skal jeres 4-årig have denne sprøjte?

knus fra Betina, moar til Line og Lasse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2008

MorCamilla

Hejsa..

Mikkel er godt nok kun to endnu, men vores læge fortalte til 2års undersøgelsen at der var blevet lavet om i vaccineprogrammet...
Men, men han synes det var noget pjat.. Han kunne self. ikke nægte nogle at få den lavet som 4 årig, men han ville ikke anbefale det, da det er 8 år for tidligt..
Så jeg tror ikke at Mikkel får sin før han er 12.. :$ Men meget kan jo nå at ændre sig inden han bliver 4 år..

Knus fra Camilla.

Anmeld

28. marts 2008

Kloster

Mads var til 4 års undersøgelse i onsdags.
Lægen sagde at Mads først skulle have den når han blev 12 år.

Men hvis lægen mente, han skulle have den nu, havde jeg stolet på ham. Skal han vacc, skal han vacc.

(H) Kloster

Anmeld

28. marts 2008

Tullebobs

Læste lige idag, at det først gælder her fra den 1/4, og årsagen til at de nu skal have den som 4 årige er, at mange simpelthen glemmer 12 års vaccinationen, så det er for at sikre at så mange som muligt vaccineres...

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.