nogen der har sådan en bandit??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

ja jeeg ville lige høre, minprins er lidt af en bandit, når jeg kigger på maven stopper han , som om han ved jeg kigger på ham!! og så når jeg tager noget over den spaker han osv, men tager den væk igen stopper han hehe , andre der har prøvet det?

30+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

CharlotteG

Jeg har ikke prøver det med at hun stopper, bare fordi jeg fjerner dynen og kigger på maven.

Men hvis hendes far ligger hænderne på maven når hun laver kong fu, så bliver hun helt stille.  :-)

Charlotte (uge 31+2)

Anmeld

17. august 2009

CarinaSB

Det havde noah det med at gøre .. Når jeg nogen gange lå på sofaen og grinede fordi at jeg kunne se det. Så når per kiggede stoppede han. Og det samme når jeg sagde at nu sparker han så kan du mærke det .. og vupti så var han stille ...

Anmeld

18. august 2009

copt

Det oplevede vi også ret tit i starten. Kæresten synes bare det var så irriterende fordi han aldrig fik lov at mærke hende. (hi hi).  Den første gang hvor det lykkedes ham at mærke hende der måtte jeg lave fagter til ham for at han skulle komme og mærke - som om at hun kunne høre når jeg sagde til ham at hun var i gang med lidt gymnahop.
Vi havde det samme problem til vores 3D scanning - der lå hun og gemte hovedet. Første gang med benene oppe foran og 2. gang lå hun med hovedet indad så vi absolut intet kunne se. Selvom jeg hoppede op og ned i flere minutter så nægtede hun at rykke på sig, så vi har stadig tilgode at se hendes ansigt. :-) Forhåbentligt går der ikke så meget længere.  (Er 38+5)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.