Indkøring i vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. august 2014

Isabel85

Nå så startede mors lille baby i vuggestue i mandags. Og hold da op hvor det bare kører godt! Var meget nervøs for at hun skulle starte, da hun aldrig er blevet passet før og fordi jeg aldrig har været særlig meget væk fra hende. Hun er kun 9 måneder, så hun er nok ikke helt bevidst om hvad der foregår. I morges gad hun ikke engang kigge på mig da jeg afleverede hende, hun ville bare ned og lege med de andre  hun skulle prøve at sove der i dag, det bliver nok en udfordring, da hun er meget nysgerrig og stædig.

Hvordan er det gået med indkøringen af jeres guldklumper? Jeg synes, at det er næsten for godt til at være sandt, og venter bare på at der kommer en reaktion på et tidspunkt. Ved godt det kun er tre dage, og det kan ændre når hun indser, at sådan kommer hverdagen til at se ud  ville bare høre hvordan jeres forløb har været 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Dejligt at hører at det kan gå så godt. :-) Jeg skal aflevere min datter på næste fredag, så er hun 10 mdr. Håber og krydser for at det også kommer til at gå godt..

Pyha de blev alt for hurtigt store 

Anmeld

6. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi oplevede aldrig en reaktion fra vores dreng han tog det i stiv arm og hyggede sig bare fra dag1. Også da han skiftede dp.  

Han var 9mdr

Anmeld

6. august 2014

Isabel85

Ja det går alt for stærkt! Og hun er alt for lille til at undvære sin mor, det synes jeg i hvert fald, men det virker ikke som om hun er enig  nu sidder jeg bare (lidt utålmodig) og venter på at de ringer og beder mig om at komme og hente hende  håber også at I får en god start 

Anmeld

6. august 2014

Clisolka

Isabel85 skriver:

Nå så startede mors lille baby i vuggestue i mandags. Og hold da op hvor det bare kører godt! Var meget nervøs for at hun skulle starte, da hun aldrig er blevet passet før og fordi jeg aldrig har været særlig meget væk fra hende. Hun er kun 9 måneder, så hun er nok ikke helt bevidst om hvad der foregår. I morges gad hun ikke engang kigge på mig da jeg afleverede hende, hun ville bare ned og lege med de andre  hun skulle prøve at sove der i dag, det bliver nok en udfordring, da hun er meget nysgerrig og stædig.

Hvordan er det gået med indkøringen af jeres guldklumper? Jeg synes, at det er næsten for godt til at være sandt, og venter bare på at der kommer en reaktion på et tidspunkt. Ved godt det kun er tre dage, og det kan ændre når hun indser, at sådan kommer hverdagen til at se ud  ville bare høre hvordan jeres forløb har været 

Det er faktisk gået over al forventning!

Oliver startede 1/6 - jeg skulle starte arbejde 1/8, men så havde jeg en dejlig lang indkøring, i stedet for at han skulle starte 1/7 med underbemanding af pædagoger i ferietiden, for derefter at have 14 dages ferie og tilbage igen når mor startede arbejde 

Jeg gav begge unger korte dage imens de blev indkørt (den ældste startede ny børnehave 1/6 samtidigt) 

Han får sin egen barnevogn med, og så sover han lige så snart de ligger ham 

Anmeld

6. august 2014

modesty

Isabel85 skriver:

Min søn var 10.5 mdr. Det gik som smurt. 

Anmeld

6. august 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Min søn var lige fyldt 10 måneder da han begyndte i vuggestuen og han fylder 4 til oktober. Han er aldrig faldet til. Han har bare accepteret at sådan skal det bare være... Men dejligt at høre at det kører for jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.