Hyperemesis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. august 2014

najabaja

Hej allesammen

Jeg er helt ny her, og har forsøgt at lede flere tråde igennem for at finde KUREN mod kvalme.

Jeg er 6+5 i dag, og har lidt af heldøgnskvalme + opkastninger x flere dagligt siden 5+0. Lige nu kan jeg slet ikke overskue hvis det fortsætter sådan her. Jeg er endda blevet sygemeldt fra mit sommerferiejob, men starter i skole igen når jeg er 9+4.... Og jeg gruer for det!

Jeg synes jeg har prøvet alt:

- små, hyppige måltider, det første om morgenen bestående af mariekiks og vand indtil jeg kan rejse mig uden at kaste op.

-ingefærte 

- SeaBands (som jeg har på 24/7, virker de - jeg ved det sgu ikke..),

- cola, juice, andre kolde drikke

- ingen cola, ingen juice....

- multivitaminpiller

- B6-vitaminpiller

- Postafen (efter aftale med læge, naturligvis)

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal stille op, men at dette kan være til uge 12 det kan jeg SLET ikke holde ud! 

Please, er der ikke en der har en mirakelkur/gode råd som ikke er nævnt i alle google-søgninger?? 

Kh Naja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2014

SussieThyssen

najabaja skriver:

Hej allesammen

Jeg er helt ny her, og har forsøgt at lede flere tråde igennem for at finde KUREN mod kvalme.

Jeg er 6+5 i dag, og har lidt af heldøgnskvalme + opkastninger x flere dagligt siden 5+0. Lige nu kan jeg slet ikke overskue hvis det fortsætter sådan her. Jeg er endda blevet sygemeldt fra mit sommerferiejob, men starter i skole igen når jeg er 9+4.... Og jeg gruer for det!

Jeg synes jeg har prøvet alt:

- små, hyppige måltider, det første om morgenen bestående af mariekiks og vand indtil jeg kan rejse mig uden at kaste op.

-ingefærte 

- SeaBands (som jeg har på 24/7, virker de - jeg ved det sgu ikke..),

- cola, juice, andre kolde drikke

- ingen cola, ingen juice....

- multivitaminpiller

- B6-vitaminpiller

- Postafen (efter aftale med læge, naturligvis)

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal stille op, men at dette kan være til uge 12 det kan jeg SLET ikke holde ud! 

Please, er der ikke en der har en mirakelkur/gode råd som ikke er nævnt i alle google-søgninger?? 

Kh Naja

Du kan jo gå til din læge og få noget kvalmestillende som gravide gerne må få.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. august 2014

tweety2060

Håber du finder kuren.... nogle har gavn af akupunktur. ... hos mig hjælp intet desværre, hverken medicin, akupunktur, hyppige måltider. ... men aftog dog omkring uge 30.... er 39+2 og kaster stadig op.....
God bedring

Anmeld

6. august 2014

tweety2060

tweety2060 skriver:

Håber du finder kuren.... nogle har gavn af akupunktur. ... hos mig hjælp intet desværre, hverken medicin, akupunktur, hyppige måltider. ... men aftog dog omkring uge 30.... er 39+2 og kaster stadig op.....
God bedring

Og tillykke

Anmeld

6. august 2014

najabaja

Tak for svarene! 

Jeg har i dag ringet til lægen, der har sat mig i Ondansetronbehandling, og givet mig tid til akupunktur på fredag. JEG GLÆDER MIG!!! 

Jeg håber virkelig det virker.... 

Hvad har ellers virket for jer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.