Termin scanning ? hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. august 2014

Anonym trådstarter

Jamen sagen er den at jeg er mega forvirret over min termin jeg er første gangs gravid planlagt

Det ville sige jeg har ikke har taget p-piller i lidt over i 1 år for at få alle de hormoner ud af kroppen til at vi skulle starte på projekt PB.

og min cyklus har altid været på 28 dage, og min ægløsning har været ret præcis.. så derfor var det os nemt da vi gik i gang og det skete i første hug..

Nå men sagen er den at jeg havde min sidste mens den

24 maj 2014 og jeg havde tjek på æggeløsning. det ville jo så sige at min termin burde være 28 feb 2015.
men da jeg så på en ferie begynder og bløde skulle jeg scannes da jeg kom hjem og der burde jeg være 7+3 uger henne, men scanningen satte mig en hel uge tilbage så jeg kun var 6+3 og ville ha termin 7 marts 2015.

men jeg kan simpelhen ikke få det til at passe, for jeg testet oka positiv da jeg skulle være 3+2, men i det jeg så bliver sat 1 uge tilbage ville jeg jo ha testet positiv 2+2 hvilket ikke kan lade sig gøre 2 dage efter æggeløsning..

og har lige været ved læge i dag for at få taget blodprøver til NF, og der sagde lægen os det ikke burde kunne lade sig gøre og at hende der havde scannet mig måske bare ikke har målt rigtigt.

men sagen er den at jeg jo så ik ved hvad jeg skal regne med.. ville jo godt til NF så det passer med sidste mens dag, men sygehuset siger at jeg skal regne med den scanning.. men jeg ved jo hvordan tingende hænger sammen..

Så overvejer og ringe til sygehsuet igen i morgen og se om de ik godt ville fytte mig til termin beregnet efter sidste mens..

Undskyld et laaaaaangt indlæg.. men hvad siger i ? hvad ville i gøre ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2014

Anonym trådstarter

og her kan i se mine test

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. august 2014

LinLin

De fastsætter først terminen til selve nf! Og det er den der gælder uanset hvordan dit barn senere vokser"..

jeg er blevet rykket hhv 0, 4, 1 og 3 dage ved mine nf'er...

Det er fra 11+? Til 13+6 man bliver indkaldt og er man ikke langt nok henne får man en ny tid!

Anmeld

5. august 2014

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

De fastsætter først terminen til selve nf! Og det er den der gælder uanset hvordan de barn senere vokser"..

Det er fra 11+? Til 13+6 man bliver indkaldt og er man ikke langt nok henne får man en ny tid!

Ja det ved jeg også godt selv.. men jeg skal selv bestille tiden over nettet, og der skal jeg skrive jeg har været til den scanningen.. også får jeg kun tider ud fra hvor langt den sagde jeg var henne :/

Anmeld

5. august 2014

LinLin

Anonym skriver:

Ja det ved jeg også godt selv.. men jeg skal selv bestille tiden over nettet, og der skal jeg skrive jeg har været til den scanningen.. også får jeg kun tider ud fra hvor langt den sagde jeg var henne :/

Så tag den tidligste af dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.