Må vi se jeres scanningsbilleder :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
5 svar
3 synes godt om
5. august 2014

Krusedulle

Uge 10+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2014

CL24

stort tillykke jeg har desværre ik noget scannings billed endnu. men overvejer og tage til scanning i morgen hvor jeg også ville være de der 10 uger..

men jeg er nys omkring hvor meget man kunne se og om den lille bevægede sig ?

Anmeld

5. august 2014

Krusedulle

CL24 skriver:

stort tillykke jeg har desværre ik noget scannings billed endnu. men overvejer og tage til scanning i morgen hvor jeg også ville være de der 10 uger..

men jeg er nys omkring hvor meget man kunne se og om den lille bevægede sig ?

Hejsa,

Man kunne se arme, ben, krop og hoved og til tider navlestreng og selvfølgelig et lille hjerte blinke.

Den bevægede sig ikke rundt, men hun sagde at det kunne være at om 5 min så lå den slet ikke stille -men hun var glad for at den lå stille ellers kunne hun ikke måle :-)

Anmeld

21. august 2014

Mullepigen21

Jeg var til skanning igår. Den vinkede, hoppede og dansede og var virkelig livlig! Sikke en fantastisk oplevelse!! Blev sat 5 dage tilbage  med ny termin D. 15 marts  :-) 

Anmeld

25. august 2014

Krusedulle

Uge 13+3 og en livlig bette en.

Terminsdato blev ændret så nu har jeg "desværre" termin d.27. feb...så tilhøre jo egentlig ikke denne gruppe :-(

Men jeg ved selv præcis hvornår jeg havde ægløsning, såååå holder mig (her inde) til termin 1. marts 

Anmeld

1. september 2014

Wish

Scanning 10+2 fra i dag  Tror den havde en fest i maven, så ingen undren at jeg er så skidt hele tiden .. Hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.