Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
natashalarsen skriver: Jeg ville gerne kondolere til alle jer der har mistetDet skær i mit hjerte at læseDa jeg fødte for næsten to år siden, var min søn ved at dø under fødselen så ligepludselig skulle alt gå stærkt. hans hjerte lyd dykkede og han var stresset. Ud kom han med sugekop, det værste mareridt må jeg lige tilføje. De var 4 5 læger hvor alle bare hev og rev i mig fra hver side. Han var et lille nus på 49 cm og 2700/2800 g Da vi kom på en stue og jeg skulle skifte ham første gang, begyndte han at blive blå i hovedet så jeg råbte på min moar der kom og lagde ham i aflåst sideleje, han havde foster vand i lungerne som heldigvis kom ud Idag er han en sund og rask dreng dog med meget allergi eksem og div ting, men han vokser og udvirkler sig som han skal Nå men ville bare give jer min medfølelse da jeg sidder og får helt tåre i mine øjne af at læse jeres historier har selv en bekendt der dødfødte i uge 22, fik lov at se billeder af den lille engle pige <3 Kram til jer alle
Jeg ville gerne kondolere til alle jer der har mistetDet skær i mit hjerte at læseDa jeg fødte for næsten to år siden, var min søn ved at dø under fødselen så ligepludselig skulle alt gå stærkt. hans hjerte lyd dykkede og han var stresset. Ud kom han med sugekop, det værste mareridt må jeg lige tilføje. De var 4 5 læger hvor alle bare hev og rev i mig fra hver side. Han var et lille nus på 49 cm og 2700/2800 g Da vi kom på en stue og jeg skulle skifte ham første gang, begyndte han at blive blå i hovedet så jeg råbte på min moar der kom og lagde ham i aflåst sideleje, han havde foster vand i lungerne som heldigvis kom ud Idag er han en sund og rask dreng dog med meget allergi eksem og div ting, men han vokser og udvirkler sig som han skal Nå men ville bare give jer min medfølelse da jeg sidder og får helt tåre i mine øjne af at læse jeres historier har selv en bekendt der dødfødte i uge 22, fik lov at se billeder af den lille engle pige <3 Kram til jer alle
Den slags indlæg varmer altid Og godt at høre at din lille dreng har det godt.Allergieksem holdes meget nede ved at du giver ham Biostrat, samt tyggekalktabs.Prøv at holde ham glutenfri og fra mælk.KærligstSussie
Sikke en oplevelse for dig Men hvor er det dejligt din søn har det godt idag. Og tusind tak for det skønne indlæg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128