35 dage til termin!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.724 visninger
18 svar
16 synes godt om
5. august 2014

AnnaK89

35 dage er i teorien ikke særlig lang tid, men det føles som en evighed!

Var ved lægen igår og fik tjekket blodprocent - for 2 mdr siden var den 6,2 og nu er den 5,4 trods dobbelt dosis jern i halvanden måned
Så nu er der taget blodprøver for at tjekke ALT!

Baby har det vist godt i maven, hun mosler rundt ihvertfald
Når jeg sidder og hun bevæger sig, gør det ondt nede i mit bækken og kan heller ikke samle mine ben helt når jeg sidder - så tror hun står langt nede

Hvordan har i andre højgravide det?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2014

Ayasmor

Sikke en fin og stor rund mave 35 dage er jo virkelig ingenting, tænk, at tiden er fløjet så hurtigt

Så dig i øvrigt igen i Lønstrup forrige uge da i var på vej ned på stranden. Denne gang nåede jeg dog ikke lige at fange dig Føler mig lidt stalker-agtig haha

Anmeld

5. august 2014

Ayasmor

Dobbelt

Anmeld

5. august 2014

Frk_Louise

AnnaKJ skriver:

Var ved lægen igår og fik tjekket blodprocent - for 2 mdr siden var den 6,2 og nu er den 5,4 trods dobbelt dosis jern i halvanden måned

Når jeg sidder og hun bevæger sig, gør det ondt nede i mit bækken og kan heller ikke samle mine ben helt når jeg sidder - så tror hun står langt nede

Er godt nok ikke højgravid, men ville ikke lige smutte uden at sige - hold da op, en flot, stor og rund mavse 

Anmeld

5. august 2014

AnnaK89

Ayasmor skriver:

Sikke en fin og stor rund mave 35 dage er jo virkelig ingenting, tænk, at tiden er fløjet så hurtigt

Så dig i øvrigt igen i Lønstrup forrige uge da i var på vej ned på stranden. Denne gang nåede jeg dog ikke lige at fange dig Føler mig lidt stalker-agtig haha

Nej det er rigtig - de sidste dage skal nok gå hurtigt

Haha! Hvorfor ser jeg slet ikke dig? Altså jeg må da går rundt med hovedet under armen!

Anmeld

5. august 2014

AnnaK89

Frk_Louise skriver:

Er godt nok ikke højgravid, men ville ikke lige smutte uden at sige - hold da op, en flot, stor og rund mavse 

Tusind tak for det

Den bliver bare så skrækkelig tung!

Anmeld

5. august 2014

Ayasmor

AnnaKJ skriver:

Nej det er rigtig - de sidste dage skal nok gå hurtigt

Haha! Hvorfor ser jeg slet ikke dig? Altså jeg må da går rundt med hovedet under armen!

Hehe Jeg sad nu også på Caféen lige inden stranden i gik ned på, og fik noget at drikke med familien, så jeg var vist ikke så nem at spotte i mængden :p

Anmeld

5. august 2014

AnnaK89

Ayasmor skriver:

Hehe Jeg sad nu også på Caféen lige inden stranden i gik ned på, og fik noget at drikke med familien, så jeg var vist ikke så nem at spotte i mængden :p

Okay, så er jeg vist lovlig undskyldt!

Det var nu ellers en totalt lækker aften på stranden - super lækkert vejr!

Anmeld

5. august 2014

Ayasmor

AnnaKJ skriver:

Okay, så er jeg vist lovlig undskyldt!

Det var nu ellers en totalt lækker aften på stranden - super lækkert vejr!

Jeps, det var du :p

Meeega lækkert Vi var på ferie i campingvognen hele ugen og nød meget godt af det gode vejr

Anmeld

5. august 2014

Babydrøm

AnnaKJ skriver:

Rigtig flot mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.