Barnes bog.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. august 2014

Sheenalarsen

Jeg har lige købt min babys bog, og ville begynde at skrive ting i den jeg er 13+4 i dag. 

er virkelig nysgerrig om Hvornår i skrev/skriver i den?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2014

Jupiter

Det kommer lidt an på hvilken bog det er.

De minder meget om hinanden, men nogle lægger op til at man skriver mere eller mindre før fødslen.

Personligt skrev jeg ikke noget i min datters bog, før hun var født!

De første dage gik med at skrive alle "fakta" fra fødslen, og så tog det til hen ad vejen.

Anmeld

5. august 2014

stm2812

Sheenalarsen skriver:

Jeg har lige købt min babys bog, og ville begynde at skrive ting i den jeg er 13+4 i dag. 

er virkelig nysgerrig om Hvornår i skrev/skriver i den?  

Jeg er 18+5 og begyndte også at skrive i barnets bog tidligt både i denne graviditet og også i sidste. Det har resulterede i at jeg (efter min egen mening) har den flotteste og mest udfyldte bog overhovedet stort set alt er noteret fra første graviditet (har selv indsat tonsvis af bemærkninger rundt omkring i den) og så udfyldt håber jeg også bogen bliver ved lillesøster. 

Syntes det er vildt hyggeligt at sidde og læse i nu når jeg tager bogen frem og kigger i den med Ronja

Anmeld

5. august 2014

Sheenalarsen

Jupiter skriver:

Det kommer lidt an på hvilken bog det er.

De minder meget om hinanden, men nogle lægger op til at man skriver mere eller mindre før fødslen.

Personligt skrev jeg ikke noget i min datters bog, før hun var født!

De første dage gik med at skrive alle "fakta" fra fødslen, og så tog det til hen ad vejen.

Bogen hedder min babys bog, der står også lidt om graviditen osv i den. 

Må jeg høre hvorfor du ikke vil skrive noget før barnet er født? 

Anmeld

5. august 2014

Sheenalarsen

stm2812 skriver:

Jeg er 18+5 og begyndte også at skrive i barnets bog tidligt både i denne graviditet og også i sidste. Det har resulterede i at jeg (efter min egen mening) har den flotteste og mest udfyldte bog overhovedet stort set alt er noteret fra første graviditet (har selv indsat tonsvis af bemærkninger rundt omkring i den) og så udfyldt håber jeg også bogen bliver ved lillesøster. 

Syntes det er vildt hyggeligt at sidde og læse i nu når jeg tager bogen frem og kigger i den med Ronja

Det lyder sku godt !  

Hvilke bøger har du købt? 

Anmeld

5. august 2014

LinLin

Jeg har haft en fortrykt en til begge drenge og de er aldrig blevet helt færdige... For et par mdr siden satte jeg en hel del billeder ind i min yngstes og skrev noget i min ældstes - de bliver altså snart hhv 4 og 8!

Så denne gang laver jeg en scrapbogsudgave og den er jeg godt igang med

https://www.baby.dk/debat/243363pi1/kreativ/barnets -scrapbog--inspiration-soeges-.aspx

Anmeld

5. august 2014

Sheenalarsen

LinLin skriver:

Jeg har haft en fortrykt en til begge drenge og de er aldrig blevet helt færdige... For et par mdr siden satte jeg en hel del billeder ind i min yngstes og skrev noget i min ældstes - de bliver altså snart hhv 4 og 8!

Så denne gang laver jeg en scrapbogsudgave og den er jeg godt igang med

https://www.baby.dk/debat/243363pi1/kreativ/barnets -scrapbog--inspiration-soeges-.aspx

Hold da kræft,  hvor ser det godt ud. tror også jeg ville sætte mig ned og kigge lidt på hjemmelavet bøger. Det er meget specielt i forhold til dem man bare køber i butikkerne  

Du har jo masser af tid til at lave dem færdige hvis du self kan huske tingene der skete i din graviditet

Anmeld

5. august 2014

LinLin

Sheenalarsen skriver:

Hold da kræft,  hvor ser det godt ud. tror også jeg ville sætte mig ned og kigge lidt på hjemmelavet bøger. Det er meget specielt i forhold til dem man bare køber i butikkerne  

Du har jo masser af tid til at lave dem færdige hvis du self kan huske tingene der skete i din graviditet

Tak

Ja det er lidt problemet hvis man glemmer at udfylde løbende fx hvornår Adam fik hvilke tænder??? Don't know - han har dem jo bare

Anmeld

5. august 2014

stm2812

Sheenalarsen skriver:

Det lyder sku godt !  

Hvilke bøger har du købt? 

Første gang købte jeg den med peter kanin, men den er der ikke mulighed for at skrive alt det i jeg f.eks gerne ville, så derfor har jeg selv måtte skrive rigtig meget i noter rundt omkring på siderne.

denne gang har jeg en lyserød en med en elefant på. Der er mulighed for at skrive rigtig meget i både før og efter, så den er jeg godt tilfreds med

Anmeld

5. august 2014

Jupiter

Sheenalarsen skriver:

Bogen hedder min babys bog, der står også lidt om graviditen osv i den. 

Må jeg høre hvorfor du ikke vil skrive noget før barnet er født? 

Ah okay 

Jamen jeg skrev ikke i den før, fordi der ikke var nogle sider at skrive på.

Eller dvs. der var en eller to sider om vores tanker om navne og ventetiden osv. Men det følte jeg først var "afsluttet" da hun kom ud, og derfor udfyldte jeg ikke de sider før.

Men hvis der havde været plads til ting om graviditeten osv. havde jeg helt sikkert skrevet i den når der var "noget at skrive" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.