Ammeindlæg af stof

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
3 svar
2 synes godt om
5. august 2014

Papillon

Engangsindlæggene fungerer ikke for mig. Har som forsøg investeret i nogle af bomuld, som har vist sig at fungere bedre for mig. Nu er jeg i tvivl om jeg skal købe flere i bomuld, eller prøve med andre typer. Jeg lækker ganske lidt (få dråber ved amning).

Nogen der har erfaring med indlæg af uld, uld/silke, silke eller bambus, der vil fortælle lidt om deres mening om dem?

Hvor tit skifter I og hvordan holder I indlæggene rene?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2014

tarkoflen

Jeg brugte ren uld og uld/silke og var rigtig glad for dem! Så dem kan jeg anbefale jeg lækkede også kun ganske lidt og de holdte fint tæt!

Anmeld

5. august 2014

Isabella_mor

tarkoflen skriver:

Jeg brugte ren uld og uld/silke og var rigtig glad for dem! Så dem kan jeg anbefale jeg lækkede også kun ganske lidt og de holdte fint tæt!

ja det brugte jeg også., og så med engangsindlæg inden i. 

Det fungere meget bedre, fordi at det der er træls med engangs er at de krøller sammen, de "fælder" og de sidder generelt bare dårligt synes jeg... så jeg sværger til uld indlæg. 

Anmeld

5. august 2014

tarkoflen

Isabella_mor skriver:

ja det brugte jeg også., og så med engangsindlæg inden i. 

Det fungere meget bedre, fordi at det der er træls med engangs er at de krøller sammen, de "fælder" og de sidder generelt bare dårligt synes jeg... så jeg sværger til uld indlæg. 

Jeg brugte ikke engangs indeni, ulden kunne så rigeligt optage den lille smule jeg lækkede, men jeg var vist også heldig

De kan forresten steriliseres i microbølgeovnen, mega smart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.