Nødvendigt at kontakte lægen ang. opkast

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. august 2014

naj88

Jeg har et ret enkelt spørgsmål: Hvornår bør jeg kontakte lægen i forhold til opkastning.

Jeg er 9+5 og lider af slem kvalme - hele døgnet. I dag har jeg kastet op 5 gange indtil nu.

Jeg har ikke tabt mig meget, kun 300 gram på en uge, hvilket skyldes at jeg kæmper for at få mad ned efter aftensmad. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2014

MetteT

Jeg ville da kontakte allerede i morgen... Så kan det være du kan få en henvisning til noget akupunktur, som jeg har hørt godt om... Det er jo ulideligt at gå at ha det sådan og hvis der er noget der måske kan hjælpe, er det da bare med at få det prøvet..

Anmeld

5. august 2014

fnuggi

jeg haved det lige som dig og gik til læge og fik nogen piller og de hjalp mig så jeg kunne spise og ikke haved kvalme dagen lang 

Anmeld

5. august 2014

MyLove E

naj88 skriver:

Jeg har et ret enkelt spørgsmål: Hvornår bør jeg kontakte lægen i forhold til opkastning.

Jeg er 9+5 og lider af slem kvalme - hele døgnet. I dag har jeg kastet op 5 gange indtil nu.

Jeg har ikke tabt mig meget, kun 300 gram på en uge, hvilket skyldes at jeg kæmper for at få mad ned efter aftensmad. 

Jeg kastede op fra 5+ jeg endte med at blive indlagt,  kun en dag men hvor jeg fik væske.

Men ja ring da lige og sig hvordan du har det?

Anmeld

6. august 2014

naj88

Tusind tak for jeres svar. Jeg kan desværre ikke få fat i lægen i dag.

Det er godt nok en belastning at kaste op hele dagen, når man både skal arbejde og være en god kæreste. Jeg havde regnet med at denne tid ville være mit livs største eventyr, men lige nu er der nærmere et mareridt. 

Anmeld

6. august 2014

stjernehimmel

naj88 skriver:

Tusind tak for jeres svar. Jeg kan desværre ikke få fat i lægen i dag.

Det er godt nok en belastning at kaste op hele dagen, når man både skal arbejde og være en god kæreste. Jeg havde regnet med at denne tid ville være mit livs største eventyr, men lige nu er der nærmere et mareridt. 

Jeg fik nogle stik piller...

De hjalp men fik det så bare rigtig skidt på andre måder... 

Men håber du finder nogle der kan hjælpe dig for det er slet ikke til at holde ud... 

jeg er 14+6 idag og har været sengeliggende indtil igår.. samt igår var første gang jeg ikke kastede op...

sørg for at drik masser af vand... det hjælper i det lange løb 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.