Er det normalt..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. august 2014

mortilsilke

Nu er der under 3 måneder til jeg skal poppe min lille prinsesse ud..  

Jeg kigger tit på min mave, og nu har jeg den sidste måneds tid været meget i tvivl. Er det normalt at ens navle rykker sig? Den plejer at sidde lige i midten, men er ligesom rykket sig? Den sidder meget mere til højre end normalt. Har prøvet at tage et billede, ved ikke om man kan se det, men nu prøvede jeg.

Er det normalt?
Billedet er taget helt lige fra min krop.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2014

MetteS81

Sjovt, min navle rykkede sig også ud i højre side. Måske er det fordi babyen lå mere i den ene side end den anden...eller måske er min navle bare lidt skæv, og så blev det fremhævet mere pga den store mave...

Anmeld

5. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Da jeg var gravid med thea, var min mave tit helt skæv at se på. Nogle gange vendte den mod venstre, andre gange mod højre, hvilket også betød at navlen rykkede sig rundt. Vh stine

Anmeld

5. august 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
VenterVanessa skriver:

Nu er der under 3 måneder til jeg skal poppe min lille prinsesse ud..  

Jeg kigger tit på min mave, og nu har jeg den sidste måneds tid været meget i tvivl. Er det normalt at ens navle rykker sig? Den plejer at sidde lige i midten, men er ligesom rykket sig? Den sidder meget mere til højre end normalt. Har prøvet at tage et billede, ved ikke om man kan se det, men nu prøvede jeg.

Er det normalt?
Billedet er taget helt lige fra min krop.

min navle sad også meget til den ene side i begge mine graviditeter fordi ungerne helst skulle ligge i den ene side så de trak maven til den side...

det rettede sig igen efter fødslen...

Anmeld

5. august 2014

mortilsilke

Ms.Sunshine skriver:

min navle sad også meget til den ene side i begge mine graviditeter fordi ungerne helst skulle ligge i den ene side så de trak maven til den side...

det rettede sig igen efter fødslen...

Håber da den rykker sig tilbage. Har sådan et lille OCD gen der er ved at eksplodere ha ha!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.