Bækkenløsning - kan det passe??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

247 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. august 2014

HB90

Hej alle! 

Jeg er i uge 15, og døjer med mange slemme rygsmerter! Smerterne er værst i lænden, Ballerne, lidt ned af lårene og også foran ved skambenet. Jeg bevæger mig hver dag og tænker ikke det kan være på grund af mangel af motion. 

Smerterne føltes som når man har hold i ryggen. De er der ikke hele dagen, men kommer oftest når jeg bevæger mig. Smerterne lindres når jeg ligger mig ned fladt på ryggen og bare ligger stille. Men det er jo ret upraktisk når man er ude og gå med hunden f.eks..... 

Kan det virkelig være bækkenløsning så tidligt? Nogle der har prøvet noget lignende som måske kan fortælle om det? :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2014

M&N

Helene Boysen skriver:

Hej alle! 

Jeg er i uge 15, og døjer med mange slemme rygsmerter! Smerterne er værst i lænden, Ballerne, lidt ned af lårene og også foran ved skambenet. Jeg bevæger mig hver dag og tænker ikke det kan være på grund af mangel af motion. 

Smerterne føltes som når man har hold i ryggen. De er der ikke hele dagen, men kommer oftest når jeg bevæger mig. Smerterne lindres når jeg ligger mig ned fladt på ryggen og bare ligger stille. Men det er jo ret upraktisk når man er ude og gå med hunden f.eks..... 

Kan det virkelig være bækkenløsning så tidligt? Nogle der har prøvet noget lignende som måske kan fortælle om det? :-) 

Ja det kan den sagtens - desværre!

Min bækkenløsning startede for første gang med min datter omkring uge 25.
Denne gang startede det allerede i uge 7 og er meget værre end sidste gang!

Anmeld

4. august 2014

HB90

MorTilMalucca skriver:

Ja det kan den sagtens - desværre!

Min bækkenløsning startede for første gang med min datter omkring uge 25.
Denne gang startede det allerede i uge 7 og er meget værre end sidste gang!

Ej øv! Hvad gør man så? Skal man til lægen? Og er der evt. Noget man kan gøre for at mindske smerterne?

Jeg skal starte på arbejde på torsdag efter 5 ugers ferie, kan ikke lige gennemskue hvordan jeg skal kunne klare en arbejdsdag med de her smerter :s 

Anmeld

4. august 2014

M&N

Helene Boysen skriver:

Ej øv! Hvad gør man så? Skal man til lægen? Og er der evt. Noget man kan gøre for at mindske smerterne?

Jeg skal starte på arbejde på torsdag efter 5 ugers ferie, kan ikke lige gennemskue hvordan jeg skal kunne klare en arbejdsdag med de her smerter :s 

Lægen kan ikke gøre så meget end at henvise dig til en fys som kan afhjælpe dine smerter lidt med nogle forskellige øvelser.

Ens JM kan vist give akupunktur.
I værste tilfælde så kan man blive sygemeldt, hvis det er så slemt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.