Vi havde bryllupsdag igår, og det var en rigtig dejlig dag.
Solen skinnede og vi havde en afslappede formiddag/eftermiddag sammen med tøserne. Mine forældre passede dem om aften, så vi kunne komme ud og spise en romantisk middag sammen.
Vi valgte den gamle lokale restaurant i nærheden af mine forældre, så vi kunne komme hurtig hjem til Lotus, hvis der skulle være problemer.
Vi fik noget rigtig dejlig mad og lige pludselig var der gået 2 timer.
Jeg havde været meget spændt på, hvad min mand havde tænkt på at give mig til dagen..... til min overraskelse fik jeg alleredet en kæmpe buket blomster om fredagen, da vi skulle tilbringe weekenden hos svigerforældrerne.
De er nemlig på ferie lige nu, og vi plejer at bruge deres hus som "sommerhus" - de har nemlig indendørs pool, som er super nice.
Så blomsterne havde jeg så fået i fredags, men hvad fik jeg i går.....
Ja min elskede mand havde pakkede 2 sten ind i en æske og gav mig det under middagen. Så tænker I vel nok, hvad skal hun med 2 sten.....hihihi
Tanken er nemlig 2 diamant sten mere på min vielsesring, som skulle symboliserer mine 2 tøser.
Er han ikke bare sød

Efter middagen tog vi hjem og hentede to super trætte tøser, og det viste sig at Lotus havde grædt i langt tid efter vi afleverede hende, faldt dog i søvn i ½ times tid. Vågnede op og græd videre. Så det var godt at mor og far kom og hentede hende. Hun var godt nok også glad for at se os.
Puha det har været en langt weekend, og vi var alle sammen glad for at være hjemme igen sent igår aftes.
Home Sweet Home