Få dagen til at hænge sammen... Hvordan ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
9 svar
5 synes godt om
4. august 2014

86nille

Hej de damer mit spørgsmål  er ganske enkelt...  Hvordan  får i dagen til at hænge  sammen med Hensyn  til træthed? Er 10+4 kun,  og ved  ikke om jeg er sart eller hvordan, men har svært   ved at passe skolen selvom dagen ofte er foran en computer

så kl tolv kan jeg næsten ikke stå eller sidde eller tænker for den sags skyld ☺☺ og vi har til halv fire hver dag. Og går ud som et lys når jeg kommer hjem også selvom  det er før  halv fire...og typisk om natten er jeg jo så oppe  og tisse og ik lige falder  i søvn med det samme  hver gang.. ��

Jeg er  begyndt  på jern tilskud men stadig trææt.. 

Sååå hvad gør i... Eller hvordan har i det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2014

Isabella_mor

86nille skriver:

Hej de damer mit spørgsmål  er ganske enkelt...  Hvordan  får i dagen til at hænge  sammen med Hensyn  til træthed? Er 10+4 kun,  og ved  ikke om jeg er sart eller hvordan, men har svært   ved at passe skolen selvom dagen ofte er foran en computer

så kl tolv kan jeg næsten ikke stå eller sidde eller tænker for den sags skyld ☺☺ og vi har til halv fire hver dag. Og går ud som et lys når jeg kommer hjem også selvom  det er før  halv fire...og typisk om natten er jeg jo så oppe  og tisse og ik lige falder  i søvn med det samme  hver gang.. ��

da jeg var SUPER træt, så blev jeg nødt til at tage en lur midt på dagen for selv at kunne hænge sammen..

Anmeld

4. august 2014

Frk.S

Jeg trøstede mig selv med at det som regel bliver bedre.

1. gang sov jeg bare alt hvad jeg kunne og manden tog lidt ekstra herhjemme. 

2. gang var værre da jeg jo ikke bare kunne tage en lur når jeg kom hjem fra arbejde med en tumling i huset. De dage hvor det var rigtig slemt fik hun lov at sidde med Ipad eller se en film når vi kom hjem så jeg kunne hvile mig lidt. Og ellers tog manden igen lidt mere over. Og så kunne jeg seriøst sove på sofaen fra Freja var puttet og til vi gik i seng.... og så sove videre hele natten. 

Anmeld

4. august 2014

86nille

Oki tak kan forstå at det er noget der bliver bedre?  Frygtet lidt  det  var sådan til man fødte  nemlig 

Anmeld

4. august 2014

anonym10101

86nille skriver:

Der er nok ikke andet at gøre end at tage sig sammen og håbe på det går over, hehe 

Jeg var så træt at jeg faldt i søvn på arbejdet, i mens jeg var i gang med at arbejde. Der var ikke så meget at gøre fik jeg afvide 

Anmeld

4. august 2014

CaWi

Jeg var sindsyg træt de første tre-fire mdr. Jeg tog simpelthen en lur når jeg kom hjem fra job.

Anmeld

4. august 2014

Sissel

Trætheden aftager for det meste efter 1. trimester..
Jeg havde rigtig svært ved at hænge sammen de første par måneder af denne graviditet. Alene med to små børn, op kl 5 om morgenen og arbejde hele dagen og så hente dem og hjem og lave aftensmad og så på hovedet i seng samtidig med ungerne..
Tror det eneste du kan gøre, er at acceptere at du i nogle uger endnu er træt, og så lader være med at planlægge en masse, udover skolen.. Spis rugbrød til aftensmad. Spar på dine kræfter. Rengøringen må vente.. Spørg dine venner og familie om hjælp til det mest nødvendige.. Og så HVIL dig

Anmeld

4. august 2014

86nille

Årh tusinde tak for svar er nok bare utålmodig og hader det når man er en med mange planer ��men jo må drosle  lidt ned... 

Anmeld

4. august 2014

Masig

Jeg har også virkelig svært ved at hænge sammen denne gang. Men kan jo desværre ikke bare lige falde om når jeg kommer hjem fra arbejde, da der jo en en lille der skal aktiveres, mad der skal laves osv... Var noget nemmere sidste gang, hvor vi ikke havde andre børn...

Jeg har også rigtig svært ved at holde til arbejdet, men der er ikke så meget at gøre jo, man må prøve at holde ud, og så håbe på det går over inden længe.... 

Anmeld

4. august 2014

SussieThyssen

86nille skriver:

Med mine kunne jeg stå op og sove de første 3 mdr, men så begyndte det at klinge af.
Så det er helt normalt.
Du må hvile så meget som du kan, når du har muligheden

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.