Hvad synes i om navnet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2014

SandraXOXO

Synes det er fine navne. Og pyt da med at der er kongelige der hedder det, de er jo os bare mennesker. :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes det er fine navne som passer godt sammen! Og jeg tænkte slet på kongehuset! Vh stine

Anmeld

4. august 2014

Rockertand

Mother-love skriver:

Hej piger.
Som i ved venter jeg en dreng denne gang. Jeg har i forvejen en Isabella.
Og vi har snakket om navnet Christian.

Hvad synes i? Passer det fint nok til Isabella og hvad synes i generalt om navnet.

Det er da ligemeget, om det skriger kongehus - så skal I da bare have 2 børn mere for ligesom at cementere det

Anmeld

4. august 2014

Mother-love

Rockertand skriver:

Det er da ligemeget, om det skriger kongehus - så skal I da bare have 2 børn mere for ligesom at cementere det

Vi skal ikke have flere hehe

Anmeld

4. august 2014

Stumpen

Mother-love skriver:

Måske i har ret i at der går lidt for meget kongehuset i det.

Men øv siger jeg bare for vi er simpelthen blanke på navne.

Nej det skal du da slet ikke tænke på.. Min veninde har to piger som hedder Isabella og Josefine - forskellen er bare at begge hendes piger er et halvt år ældre (ca) end begge kongehusets Isabella og Josefine 

Mine døtre har også kongelige navne - dog udbevidst, men skulle jeg få et barn mere bliver det bevidst et kongeligt navn, såsom Caroline, Leonora, Christian eller Valdemar 

Anmeld

4. august 2014

Mother-love

Stumpen skriver:

Nej det skal du da slet ikke tænke på.. Min veninde har to piger som hedder Isabella og Josefine - forskellen er bare at begge hendes piger er et halvt år ældre (ca) end begge kongehusets Isabella og Josefine 

Mine døtre har også kongelige navne - dog udbevidst, men skulle jeg få et barn mere bliver det bevidst et kongeligt navn, såsom Caroline, Leonora, Christian eller Valdemar 

Hvor sjovt. Hvis vi skulle have en pige var vi ret hooked på. Josefine

Ingen af os går op i kongehuset. Men vi har vel samme smag som dem

Anmeld

4. august 2014

Isabella_mor

Hvis i gerne vil have en Isabella og en Christian, så får i da det.

bare fordi kongehusets unger hedder det, betyder jo ikke at andre kan hedde det..

Hilsen en der hedder Isabella, og har en lillebror der også hedder Christian (dog til mellemnavn men stadigvæk)

Anmeld

4. august 2014

Røverdatter

Ved godt det ikk er en decideret navne tråd, men hvad med Alfred (ogIsabella)? Eller Sebastian? De er også ret "gamle" navne, men stadig nye nok og jeg synes de passer godt til Isabella

Men Christian er da et sødt navn. Min første store forelskelse i tredje klasse hed Christian og var rødhåret. Hehe.

Anmeld

4. august 2014

Mother-love

Røverdatter skriver:

Ved godt det ikk er en decideret navne tråd, men hvad med Alfred (ogIsabella)? Eller Sebastian? De er også ret "gamle" navne, men stadig nye nok og jeg synes de passer godt til Isabella

Men Christian er da et sødt navn. Min første store forelskelse i tredje klasse hed Christian og var rødhåret. Hehe.

Sebastian har jeg nævnt, men det var ikke lige sagen.

Og Alfred er ikke lige mig

Anmeld

4. august 2014

Stumpen

Mother-love skriver:

Hvor sjovt. Hvis vi skulle have en pige var vi ret hooked på. Josefine

Ingen af os går op i kongehuset. Men vi har vel samme smag som dem

Det gør vi bestemt heller ikke, men der var en som gjorde os opmærksomme på at vores børn har kongelige navne og skulle vi få flere vil jeg vælge et andet kongeligt pga stilen/sammenhængen eller hvad man kan kalde det  Og så har pige-navnene fra før været (ubevidst) på listen begge gange alligevel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.