Det er første gang jeg skriver herinde, men håber på lidt afklaring alligevel. Måske er der nogen, der har været ude for det samme som mig?
Nå, men til sagen: Jeg er på minipiller og ikke p-piller, som jeg ellers helst vil have, og det skyldes en mikroskopisk chance for forhøjet risiko for blodpropper.
Jeg har altid haft mange problemer i forbindelse med min menstruation (uren hud, smerter, ømme bryster, oppustethed, hovedpine og uregelmæssig cyklus). Derfor ville jeg gerne have p-piller i stedet for minipiller, da de måske kunne afhjælpe bare nogle af problemerne. Men det kunne som sagt ikke lade sig gøre.
Minipillerne har dog givet mig en meget uregelmæssig cyklus: Den ene gang kan der være 12 dage imellem og andre gange helt op til 46 (hvor jeg altså godt kan nå at blive lidt nervøs). 
Derfor fik jeg lægen til at skrive mig en recept på mini-pe med mindre dosis hormon i, da det har hjulpet på min søster. Og dem skulle jeg så begynde på, når jeg fik min menstruation igen.
... Sagen er så bare den, at jeg stadig venter på, den skal begynde. Nu er jeg så på dag 53 og stadig ingenting.
Jeg har i et godt stykke tid i ny og næ kunnet mærke en murren i maven som om, at nu kommer det! ... men nej.
Er det normalt på minipilller? 
(Beklage af det blev så langt, men tænkte, det gav mening at få lidt baggrundsviden med)
Anmeld