Anonym skriver:
Hej alle
jeg. Er nød til at undersøge sagen, jeg fik et mindre udbrud af kønsvorter for 4 år siden under min graviditet, jeg fik noget til st pensle dem med og de var væk efter 14 dage ca, har haft en enkelt i ny og næ som jeg bare har penslet væk. Min mand har også haft et par stykker som er penslet væk nu. Så lige nu er der ingen vorter nogen steder. Jeg savner oralsex, har ikke fået det i 4 1/2 år! Jeg har givet min mand flere gange men han gør det bare ikke ved mig. Jeg tænker selvfølgelig at det kan være at han er bange for kønsvorterne, selvom der ingen er der mere, ( ved godt der kan være usynlige vorter der kan smitte stadig). Men hvor savner jeg bare oralsex, jeg elsker det og det er ikke til at bære tanken om at jeg aldrig får det igen medmindre jeg finder en mand der vil. What to do? Hvordan kan jeg logge ham til det igen? Jeg har sagt til ham flere gange at jeg savner det og jeg sørger altid for at vaske mig rigtig godt der nede inden han får lov at røre, jeg bliver snart vild hvis ikke han gør noget.
Jeg tror ikke at kønsvorterne har noget som helst med det at gøre. Du har nok landet dig en mand som ikke bryder sig om (at give) oralsex. De findes (desværre), på samme måde som der findes kvinder der ikke vil give deres kæreste blow jobs.
Helt ærligt - så tror jeg ikke at der er meget at gøre. Det vil være overgrebs-agtigt at tvinge ham til en sex-akt, som han reelt set ikke bryder sig om. Hvis du adskillige gange har sagt til ham at du savner det, og han stadig ikke gør det - så er det fordi han ikke bryder sig om det.
Men prøv at tage en sidste snak med ham om det. Læg kortene på bordet. Sig "prøv og hør, jeg vil bare gerne vide sandheden. Bryder du dig bare ikke om det? For så kan vi få det ud i det åbne og ud af verden og komme videre". Agtigt.
Anmeld