Tandfrembrud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

857 visninger
9 svar
1 synes godt om
3. august 2014

asff

Min datter på knap 7 måneder, er ved at få de to nederste fortænder  Hurra! Ikke så meget hurra for hende.. Hun er pylret og har feber. Det startede for fem dage siden, hvor jeg opdagede en lille plet. Nu kan begge tænder mærkes igennem gummen, og høres når hun drikker af glas. MEN igår og i dag, har hun næsten intet spist, og vil heller ikke drikke. Hendes urin er blevet gul, og ikke gennemsigtigt som vanligt. Er dette "bare" normalt eller ? Hun er ikke slap og bleg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2014

asff

asff skriver:

Min datter på knap 7 måneder, er ved at få de to nederste fortænder  Hurra! Ikke så meget hurra for hende.. Hun er pylret og har feber. Det startede for fem dage siden, hvor jeg opdagede en lille plet. Nu kan begge tænder mærkes igennem gummen, og høres når hun drikker af glas. MEN igår og i dag, har hun næsten intet spist, og vil heller ikke drikke. Hendes urin er blevet gul, og ikke gennemsigtigt som vanligt. Er dette "bare" normalt eller ? Hun er ikke slap og bleg.

Ooooop

Anmeld

3. august 2014

SussieThyssen

asff skriver:

Det er helt normalt, at de går lidt fra det hele når de får tænder.
De kan endda rende ind i mellemøresbetændelse og feber, snot og hele baduljen.
Giv hende noget kold kamillete i sutteflasken, eller synd lidt og lav lidt frugtsaft is du kan putte i flasken som hun så kan ligge og gnaske på.
Det plejer at friste dem til at få noget væske i sig.

Man kan også få nogle bideringe, der kan lægges på køl.
Men hold øje med, at hun kommer i gang med at drikke igen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. august 2014

Michelle21

asff skriver:

Hvor dejligt de er ved at komme på hende nu, 

Og synes det lyder meget normalt, jeg tror bare vi var heldige med Nicklas, han fik kun en lille smule feber og ellers var der ikke noget, men ja sørg for at hun får godt med væske  

Anmeld

3. august 2014

asff

SussieThyssen skriver:

Det er helt normalt, at de går lidt fra det hele når de får tænder.
De kan endda rende ind i mellemøresbetændelse og feber, snot og hele baduljen.
Giv hende noget kold kamillete i sutteflasken, eller synd lidt og lav lidt frugtsaft is du kan putte i flasken som hun så kan ligge og gnaske på.
Det plejer at friste dem til at få noget væske i sig.

Man kan også få nogle bideringe, der kan lægges på køl.
Men hold øje med, at hun kommer i gang med at drikke igen.

Kærligst
Sussie

Problemet e bare, hun ikke vil have flaske :/ hun skubber den bare væk, hun er ammebarn. Hun har bidering ril fryser tak for svar, godt det er normalt 

Anmeld

3. august 2014

asff

Michelle21 skriver:

Hvor dejligt de er ved at komme på hende nu, 

Og synes det lyder meget normalt, jeg tror bare vi var heldige med Nicklas, han fik kun en lille smule feber og ellers var der ikke noget, men ja sørg for at hun får godt med væske  

Håber snart det går over

Anmeld

3. august 2014

Aluka

asff skriver:

Problemet e bare, hun ikke vil have flaske :/ hun skubber den bare væk, hun er ammebarn. Hun har bidering ril fryser tak for svar, godt det er normalt 

Hvad med at prøve at købe en drikkedunk, hvo du ligesom selv kan presse lidt på, så hun får noget ind i munden. F.eks noget sukkervand, måske hun gerne vil ha det, når hun lige får smag for det Her hjemme er drikkedunk et hit, da den er lidt spændende

Anmeld

3. august 2014

asff

Aluka skriver:

Hvad med at prøve at købe en drikkedunk, hvo du ligesom selv kan presse lidt på, så hun får noget ind i munden. F.eks noget sukkervand, måske hun gerne vil ha det, når hun lige får smag for det Her hjemme er drikkedunk et hit, da den er lidt spændende

Er afprøvet uden held

Anmeld

3. august 2014

Bell'star

asff skriver:

Er afprøvet uden held

Har du prøvet med et sugerør?
Det hjalp her, da vores søn ikke rigtig ville drikke noget.

Anmeld

4. august 2014

asff

Bell'star skriver:

Har du prøvet med et sugerør?
Det hjalp her, da vores søn ikke rigtig ville drikke noget.

Nej men det vil jeg gøre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.