Fines mor skriver:
Vi har talt om at pigerne skal have hver deres kat, så 2 nye medlemmer.
Idag efter vi havde fået begravet dem i skovbunden sagde Johnny, at han følte han havde gjort noget forkert overfor sin hund. MEN det har han jo ikke, han havde jo ikke mere et værdigt liv. Vi havde ingen kontakt med ham mere, han gik bare rundt for sig selv- kom ikke os i møde mere når vi kom hjem osv.
Vi var også ret irriteret over, at han lavede stort og småt på gulvet når vi havde været væk :-( så selvom det var hårdt, så var det den rigtige beslutning.
Men hvor er her tomt....... !!!!!!
Pigerne har taget det meget pænt. Josephine og jeg gik ud i skoven med en rød rose, og lagde den ved siden af den sten jeg har skrevet deres navne på.
Her da det blev mørkt kom hun pludselig inde fra sengen, og rendte ud i haven. Jeg gik efter hende, og da jeg kom derud sad hun ned, og holdt sin lille hånd på stenen
jeg begyndte at græde, og hun gav mig et stort kram. SÅ stod vi der og snakkede lidt om himlen, og at de nok sa´d og spise sammen med morfar deroppe :-)))

Pyhaa.... nu sidder jeg her med tårer igen..
Åha, du er ligesom mig..... Jeg kan slet heller ikke ha det.....
God ting at snakke med hende om det....
Filuca savner jo stadig Tempo, den store hanelefant i zoo, som var syg og blev aflivet sidste forår.
Vi har printet billeder ud af ham, som hun har på sin opslagstavle på værelset. Hun snakker ikke helt så tit om ham mere, men når der er klart om aftenen og stjernerne tydelige, så kan hun se den helt tydelige stjerne vi har udvalgt til at være "Tempo og oldemors stjerne" :-)
hun reagerede jo helt ekstremt hårdt på at han døde.... Han var det eneste der havde interesse i zoo. Hun ku sidde og se på ham LÆNGE!
Jeg fandt faktisk hans aflivning på nettet..... Thomas mente BESTEMT ikke hun sku se det.... Men det mente jeg, for det foregik meget stille og roligt, så en aften lod jeg hende være oppe lidt længere, så Milas ikke var der og så så vi det sammen og tudede lidt....
Det var så stille og roligt og dyrepasseren som har passet hami 25 år fortalte i indslaget og det var ham der aflivede den....
Det har gjort meget positivt for hende at se det.... Vi så hele forløbet med ham om hvor syg han var og tabte sig jo 1 ton.... Så hun forstod at han var syg osv.....
Jeg synes det lyder som en god ting med nye dyr:-) Ens hjem ER bare bedre med dyr i:-)
Anmeld