Nysgerrighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2014

Højgaard

Sjwf skriver:

Jeg har front liggende moderkage så der gik virkelig længe inden jeg kunne mærke liv første gang, tror først det var omkring uge 23 at jeg begyndte at være opmærksom på små puf. Det var lidt frusterende da mange andre i min Mødregruppe kunne mærke det meget før

Hvordan vidste du at din moderkage lå i front? Kan man se det på scanning eller få det af vide hos jordmoderen eller lægen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2014

Sjwf

Højgaard skriver:

Hvordan vidste du at din moderkage lå i front? Kan man se det på scanning eller få det af vide hos jordmoderen eller lægen? 

Jeg fik det af vide da vi var til nf scanning

Anmeld

4. august 2014

anonym10101

Højgaard skriver:

Ja, som overskriften lyder, så er jeg nysgerrig efter at høre hvornår I som da I var førstegangs gravid mærkede liv for første gang?

Jeg er selv 17+2 og ser virkelig frem til at kunne mærke liv derinde fra

Jeg var førstegangs med foranliggende moderkage men mærkede alligevel liv 17+2 og farmand mærkede 17+6, jeg var usikker på om jeg mærkede liv 15+ 

Anmeld

4. august 2014

LilleMie

Højgaard skriver:

Jeg fik det først at vide ved MD-scanningen, det blev slet ikke nævnt ved NF (tror kun at de kan se det ved scanning). Jeg mærkede dog ret tidligt liv, det taget i betragtning, for der var jeg ikke længere i tvivl omkring uge 17-18 stykker.

Jeg kunne tydeligt mærke forskel, når hun sparkede i siden i stedet for midt på maven (godt nok først da jeg nåede længere hen i graviditeten), så moderkagen tog meget af følelsen væk.

Anmeld

4. august 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

I uge 19  

Anmeld

4. august 2014

Hugoline.

Hver dag fra 16+0, i uge 17 kunne det ses uden på maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.