A&F skriver:
Vågnede for en time siden ved pludselig at have ondt i maven. Har været på toilettet to gange, har tynd afføring og det gør ondt i midten af maven. Har også lidt ondt i midten af ryggen, og lidt kvalme(uden opkast) . Og en mild hovedpine. Jeg har plukveer som kommer og går. Ligenu føles det som om jeg har er bælte rundt om midten af maven der strammer lidt. Ved jo ikke om, der er optræk til noget? Eller om det måske en virus. Har bare ondt i maven nu, og kan ikke gå på toilettet. Med den første havde jeg tegnblødning, vandet gik og fik så veer. Havde også tynd mave under forløbet. Men har jo ikke oplevet det sådan her. Havde i samme symptomer op til fødsel?
Min fødsel startede med at vandet begyndte at sive mere og mere, derefter gik slimproppen og kort efter kom der tegnblødning og begyndende veer - det føltes som du selv skriver - at have et bælte rundt om maven, der bliver strammet til.
Fik kørt CTG, som viste at plukveer/veer kom med kortere interval, var kraftigere i styrke og varede længere tid af gangen.
Fik målt det igen 1 1/2 time efter igen, hvor veerne var taget til i styrke og der var jeg 2-3 cm åben og ingen livmoderhals.
Aftenen inden havde jeg tynd mave og kvalme med vand tynd opkast.
for at der snart sker noget 
Anmeld